Τι μας είπαν οι γονείς

Οι απόψεις των γονέων των μαθητών ΠΕΑΠ φυσικά διαφέρουν. Ωστόσο, η έρευνα που κάναμε μετά τον πρώτο χρόνο εφαρμογής του μας έδωσε αποτελέσματα τα οποία έχουμε συμπεριλάβει σε μια μελέτη που μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να διαβάσει στο πρώτο τεύχος του ηλεκτρονικού μας περιοδικού ΠΕ@Π.

Σε αυτό το πεδίο καταχωρούμε για κάθε ενδιαφερόμενο αποσπάσματα από τα «ανοιχτά» σχόλια στα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι γονείς μαθητών ΠΕΑΠ, κατά τη δεύτερη χρονιά εφαρμογής του.

______________________________________________

Έχω δύο παιδιά στη Β' τάξη (δίδυμα) αλλά σε διαφορετικά τμήματα. Παρατηρώ ότι η μία εκπαιδευτικός κρατάει το επίπεδο χαμηλά με παιχνίδια, τραγούδια κλπ. ενώ η άλλη έχω την εντύπωση ότι ακολουθεί το στερεότυπο τρόπο διδασκαλίας με αποτέλεσμα ο ένας μου γιος μάλλον να βρίσκει το μάθημα βαρετό (δεν μου αναφέρει τίποτα για το συγκεκριμένο μάθημα και στην πραγματικότητα δεν έχει μάθει τίποτα) ενώ ο άλλος έρχεται από το σχολείο και με χαρά μού λέει τι καινούριο έμαθε στα Αγγλικά και με τι παιχνίδι το έμαθε αυτό.
4ο Δημοτικό Σχολείο Θέρμης, Θεσσαλονίκη

______________________________________________

Το παιδί μου θεωρεί ότι είναι πολύ διασκεδαστικός ο τρόπος εκμάθησης των Αγγλικών και είναι αρκετά ενθουσιασμένο!!!
11ο Δημοτικό Λαμίας, Νομός Φθιώτιδας

______________________________________________

Πιστεύω πως τα παιδιά με αυτό τον τρόπο μπαίνουν ομαλά και φυσικά στο πνεύμα της εκμάθησης της ξένης γλώσσας, διασκεδαστικά και χωρίς άγχος. Το λέω αυτό έχοντας ως μέτρο σύγκρισης το μεγαλύτερο παιδί μου που βρίσκεται στην Τετάρτη Δημοτικού και ξεκίνησε τα Αγγλικά στην Τρίτη.
1ο Δημοτικό Κουνουπιδιανών, Χανιά

______________________________________________

Η εισαγωγή των παιδιών στα Αγγλικά μέσα από το παιχνίδι ,τη ζωγραφική και τα παραμύθια είναι ευχάριστη στα παιδιά και δεν τα επιβαρύνει αγχώνοντας τα. Με τον τρόπο αυτό η εκμάθηση των Αγγλικών γίνεται παιχνίδι.
33ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

______________________________________________

Στην αρχή με φόβισε αλλά τελικά πραγματικά αξίζει ένας τέτοιος πρώτος τρόπος προσέγγισης με μια ξένη γλώσσα. Ίσως να το προτιμούσα και με περισσότερες ώρες.
92o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

______________________________________________

Χαίρομαι που γίνεται το μάθημα των αγγλικών από την πρώτη κιόλας τάξη του Δημοτικού, στο βαθμό που γίνεται τώρα όμως. Δε θα συμφωνούσα αν επιβαρυνόταν το παιδί με βιβλίο, γραπτές ασκήσεις ή εργασίες για το σπίτι. Είναι ήδη πολλές οι ώρες του σχολείου - και πολλές από αυτές ανούσιες, οπότε είναι ωραίο που το μάθημα των αγγλικών γίνεται με μορφή παιχνιδιού.
5ο Δημοτικό Σχολείο Περαίας, Θεσσαλονίκη

______________________________________________

Αρχικά ήμουν αρνητική στην ιδέα της εκμάθησης Αγγλικών από την Α' Δημοτικού. Αλλά τώρα βλέπω τον γιο μου να αναγνωρίζει τα περισσότερα αγγλικά γράμματα, προσπαθεί να διαβάσει λέξεις όπου τις δει και με ρωτάει με ενδιαφέρον τι σημαίνουν και πώς διαβάζονται. Βλέπω πως αβίαστα μπαίνει στη διαδικασία της κατανόησης του πώς λειτουργεί μια γλώσσα διαφορετική από αυτή που μιλάει και αφού το μάθημα των Αγγλικών δεν του προσθέτει επιπλέον δουλειά για το σπίτι το δέχεται πολύ ευχάριστα. Και αυτό είναι πολύ καλό για ένα πρωτάκι!
43ο Δημοτικό Λάρισας

______________________________________________

Πιστεύαμε ότι δεν έχει νόημα τα παιδιά να διδάσκονται ξένες γλώσσες σε τόσο μικρή ηλικία. Τελικά αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι το παιδί όχι μόνο δεν προβληματίζεται αλλά ενδιαφέρεται και διασκεδάζει πολύ με τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας. Ήταν πραγματικά ευχάριστη έκπληξη στην Πρώτη Δημοτικού. Όσον αφορά στα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας πιστεύω ότι τώρα πλέον που τα παιδιά διδάσκονται ξένες γλώσσες για πολλά χρόνια στο σχολείο δεν έχουν κανένα νόημα.
1ο Δημοτικό Θέρμης, Θεσσαλονίκη