Α0 - Our English class | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Γνωριζόμαστε μεταξύ μας και εξοικειωνόμαστε με τα Αγγλικά.
Τα παιδιά γνωρίζονται με τον / την εκπαιδευτικό και έρχονται σε επαφή με την αγγλική γλώσσα στο σχολείο για πρώτη φορά. Ακούν και βλέπουν γνώριμους λογότυπους με ξένες λέξεις. Φτιάχνουν κολλάζ με δικούς τους λογότυπους.
Φύλλα εργασίας: 0
Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο: λογότυποι
Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες
Βήμα 1 Συστηνόμαστε στα παιδιά (π.χ. I’m Mrs. / Mr. / Miss … I’m an English teacher - είμαι η κυρία/ ο κύριος ... και μαζί θα κάνουμε Αγγλικά 2 φορές την εβδομάδα). Ζητάμε από το κάθε παιδί να μας πει το μικρό του όνομα. Το σημειώνουμε στην ονομαστική κατάσταση (αν είναι διαφορετικό από αυτό που αναγράφεται).
Βήμα 2 Ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν τι γνωρίζουν για την αγγλική γλώσσα γενικά, κάνοντας ερωτήσεις όπως:
Βήμα 3 Παρουσιάζουμε στην τάξη ένα δικό μας κολλάζ (ένα φύλλο χαρτί με λογότυπους (A_A00_C01) ή εικόνες με αναγνωρίσιμες λέξεις στην αγγλική όπως ταμπέλες). Διαβάζουμε τις λέξεις που αναγράφονται στις εικόνες και ρωτάμε τα παιδιά πού έχουν δει / ακούσει αυτές τις λέξεις (ταμπέλες σε μαγαζιά, εστιατόρια, διαφημίσεις στην τηλεόραση κλπ.). Τα ενθαρρύνουμε να δείξουν στην τάξη τις εικόνες που αναγνωρίζουν. Εξηγούμε στα παιδιά ότι αυτό είναι ένα παράδειγμα που δείχνει ότι η αγγλική γλώσσα βρίσκεται γύρω μας και χρησιμοποιούμε λέξεις ή φράσεις της καθημερινά.
Βήμα 4 Ζητάμε από τα παιδιά να κοιτάξουν τις τσάντες τους, τις κασετίνες τους, τα μολύβια τους, τα ρούχα τους κλπ. για να αναζητήσουν λέξεις αγγλικές και εμείς τις προφέρουμε.
Προαιρετικά, ζητάμε από τα παιδιά να κοιτάξουν στο σπίτι τις συσκευασίες που υπάρχουν, να κόψουν τις αγγλικές λέξεις που αναγνωρίζουν και να φέρουν τα αποκόμματα στην τάξη των Αγγλικών στο επόμενο μάθημα. Μπορούμε να δώσουμε σημείωμα για τους γονείς.
Βήμα 5 Στο επόμενο μάθημα, χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες 4-5 ατόμων. Δίνουμε σε κάθε ομάδα ένα χαρτόνι και κόλλα. Κάθε ομάδα φτιάχνει ένα κολλάζ με λογότυπους που έχουν φέρει τα παιδιά της ομάδας. Τοποθετούμε τα κολλάζ στον τοίχο ή στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης, διαβάζουμε τους λογότυπους και ζητάμε από τα παιδιά να αναγνωρίσουν όσους περισσότερους λογότυπους μπορούν.