A5 - Let’s sing! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Τραγουδάμε ένα τραγούδι για να χαιρετήσουμε.
Τα παιδιά τραγουδούν, παίζουν θέατρο και επαναλαμβάνουν λέξεις που έμαθαν.
Επανάληψη της δραστηριότητας Α1
Να θυμηθούν και να εμπεδώσουν γνωστό λεξιλόγιο (Hello! / How are you? / I’m fine, thank you. / Now let’s go!)
Φύλλα εργασίας για το μαθητή: 0
http://www.youtube.com/watch?v=-NHSwUf4AQw&feature=related
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 15 λεπτά
Βήμα 1 Μαθαίνουμε στα παιδιά ένα τραγουδάκι (http://www.youtube.com/watch?v=-NHSwUf4AQw&feature=related), δηλαδή το λέμε πρώτα εμείς και μετά το τραγουδάμε μαζί με τα παιδιά, και, αφού το δείξουμε στο video (αν υπάρχει η δυνατότητα) τους λέμε ότι θα παίξουμε μικρά θεατρικά δρώμενα. Τους χωρίζουμε σε ζευγάρια και μετατρέπουμε το τραγούδι σε θεατρικά δρώμενα. Αφού εξηγήσουμε πώς θα είναι ο διάλογος βοηθάμε μερικά ζευγάρια να το πουν:
-Hello!
-How are you?
-I’m fine thank you!
-Now let’s go!
Βήμα 2 Στη συνέχεια δημιουργούμε περιστάσεις επικοινωνίας και βοηθάμε τα παιδιά να «παίξουν» τους ρόλους τους, χρησιμοποιώντας το διάλογο. Έτσι ένα ζευγάρι βρίσκεται στο φούρνο και συνομιλούν, άλλο παριστάνει δύο κυρίους με τα μωρά τους στο πάρκο, άλλο βρίσκεται στη λαϊκή, άλλο στη στάση του λεωφορείου, κλπ. Έχουμε μαζί μας και μερικά καπέλα για τα παιδιά που θα παίξουν τους κυρίους ή φιόγκους για τα παιδιά που θα παίξουν τις κυρίες ή ποδιά και σκούφο μάγειρα κλπ έτσι ώστε τα θεατρικά δρώμενα να είναι πιο ζωντανά. Μπορούμε ακόμη να καλέσουμε και τους γονείς, όταν το μάθημά μας είναι την τελευταία ώρα στο πρόγραμμα και να παρουσιάσουν τα σκετσάκια, ένα τέταρτο πριν από την αναχώρηση.
Hello- hello song !
(στο ρυθμό του Frere Jacques)
http://www.youtube.com/watch?v=-NHSwUf4AQw&feature=related
Hello, hello, hello, hello
How are you, how are you?
I’m fine thank you, I’m fine thank you
Now let’s go, now let’s go!
bytes |