ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - Α' τάξη
A6 - Let’s play Memo and Bingo!
Περιγραφή δραστηριότητας Προτεινόμενη
διαδικασία
Εκπαιδευτικό
Υλικό
Περιεχόμενα
κύκλου

Περιγραφή δραστηριότητας

Παίζουμε παιχνίδια μνήμης.

Περιεχόμενο

Τα παιδιά παίζουν παιχνίδια μνήμης και επαναλαμβάνουν λέξεις που έμαθαν.

Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες

Επανάληψη των δραστηριοτήτων Α0-Α3

Γλωσσικοί στόχοι

Να  θυμηθούν και να εμπεδώσουν γνωστό λεξιλόγιο (sandwich, gorilla, pop corn, pizza, banana, lemon, aeroplane, crocodile, balloon, cake, umbrella, zebra, mask, elephant, carrot, mask, sandwich, yo-yo, computer, jeep)

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να μάθουν να εργάζονται σε ζευγάρια και σε ομάδες
  • Να διασκεδάσουν
  • Να ασκήσουν τη μνήμη τους

Υλικά & Μέσα

Υλικά:

Φύλλα εργασίας: A_A06_W01 (Κάρτες για Bingo)

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 15 λεπτά για κάθε παιχνίδι

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 Λέμε στα παιδιά ότι θα παίξουμε ένα παιχνίδι μνήμης. Έχουμε τυπώσει 2 φορές τις κάρτες από το εκπαιδευτικό υλικό ή τις φωτοτυπούμε από το ντοσιέ (βλ. Δραστηριότητα Α3: Words we have in common) . Επιλέγουμε όσες θέλουμε από τις 8 κάρτες, τις κολλάμε με blu tack στον πίνακα σε 2 σειρές, ανακατεμένες και ανοικτές. Αφήνουμε τα παιδιά να τις δουν για 1 λεπτό και μετά τις γυρίζουμε ανάποδα. Τα παιδιά έρχονται στον πίνακα και προσπαθούν να θυμηθούν πού είναι οι ίδιες κάρτες, έτσι ώστε να φτιάξουν ζευγάρια ίδιων αντικειμένων. Κάθε φορά που ανοίγουν μια κάρτα, λένε τη λέξη στα Αγγλικά. Αν δεν τη θυμούνται, μπορούν να τους βοηθήσουν τα άλλα παιδιά.

Βήμα 2 Όταν έχουν παίξει το παιχνίδι με όλες τις κάρτες παρακάτω ή και άλλες που εκπροσωπούν το σχετικό  λεξιλόγιο που ήδη ξέρουν, ζητάμε από τα παιδιά (εναλλακτικά ανά δύο) να βάλουν τις κάρτες σε γενικές ομάδες, π.χ. food, animals κλπ. Με αυτόν τον τρόπο τα βοηθούμε να ασκηθούν σε ομαδοποιήσεις και κατηγοριοποιήσεις.

Βήμα 3 Λέμε στα παιδιά ότι θα παίξουμε ένα παιχνίδι που λέγεται Bingo. Έχουμε φωτοτυπήσει και έχουμε κόψει από το Φύλλο εργασίας (Α_Α06_W01) τις κάρτες του Bingo και τις μοιράζουμε, δίνοντας μία σε κάθε παιδί. Επίσης έχουμε κόψει μικρά χαρτάκια, στο μέγεθος της κάθε εικόνας της καρτέλας και τα παιδιά μπορούν, κάθε φορά που ακούν μία λέξη που αντιστοιχεί στην εικόνα της καρτέλας τους είτε να την καλύπτουν με ένα χαρτάκι, είτε να βάζουν ένα tick. Αφού εξηγήσουμε το παιχνίδι ξεκινάμε εμείς και φωνάζουμε λέξεις από τις καρτέλες στην τύχη και τα παιδιά, κάθε φορά που ακούν μια λέξη της καρτέλας τους, κυκλώνουν ή καλύπτουν με ένα χαρτάκι την αντίστοιχη εικόνα στην καρτέλα. Τα παιδιά που θα κυκλώσουν ή θα καλύψουν πρώτα όλες τις εικόνες στην καρτέλα τους, σηκώνουν το χέρι και φωνάζουν Bingo Μετά βάζουμε στον πίνακα τις εικόνες που είπαμε και τα παιδιά ελέγχουν. Επαναλαμβάνουμε όσες φορές θέλουμε και προσπαθούμε να κερδίσουν όσα περισσότερα παιδιά γίνεται, για να χαρούν φωνάζοντας Bingo κάθε φορά που συμπληρώνουν την καρτέλα.

Στο τέλος του μαθήματος μαζεύουμε τις καρτέλες και τα χαρτάκια και τα φυλάμε για μια άλλη φορά.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Memo (έγχρωμες)

A_A06_F01A_A06_F02A_A06_F03A_A06_F04A_A06_F05
A_A06_F06A_A06_F07A_A06_F08A_A06_F09A_A06_F10
A_A06_F11A_A06_F12A_A06_F13A_A06_F14A_A06_F15

 

Bingo σε ένα φύλλο εργασίας (ασπρόμαυρο)

A_A06_W01

 

Αρχεία