Γ18 - Seasons’ playtime | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Βρίσκουμε τις διαφορές δύο εικόνων.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά χρωματίζουν εικόνες με τις 4 εποχές και βρίσκουν τις διαφορές ανάμεσα στις εικόνες τους.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες Β10, Γ3, Γ5, Γ6, Γ8 και Γ9
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά: 0
Μέσα: 0
Φύλλα εργασίας: A_Γ18_W01, A_Γ18_W02, A_Γ18_W03, A_Γ18_W04
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 1 διδακτική ώρα
Βήμα 1 Δίνουμε σε κάθε μαθητή ένα φύλλο εργασίας (A_Γ18_W01, A_Γ18_W02, A_Γ18_W03, A_Γ18_W04) για να το χρωματίσει και να παρατηρήσει τις αλλαγές στο τοπίο και στις συνήθειες των παιδιών, 2 αγοριών και 2 κοριτσιών, ανάλογα με την εποχή. Μπορούμε να αφήσουμε τα παιδιά να διαλέξουν όποιο φύλλο εργασίας θέλουν.
Πριν ξεκινήσουν το χρωμάτισμα των εικόνων, θυμίζουμε ή και μαθαίνουμε στα παιδιά λεξιλόγιο και φράσεις σχετικές με τις εποχές, δείχνοντας τις αντίστοιχες εικόνες στα φύλλα εργασίας. Πιθανός διάλογος:
- Which season is this?
- Autumn, spring, etc.
- What colour are the flowers in autumn?
- (They’re) red and yellow and orange, etc.
- Is there any fruit in summer?
- Yes, (there are) watermelons, etc. (δείχνουμε τα φρούτα στις εικόνες και βοηθάμε με την καινούρια λέξη)
- Is there any fruit in winter?
- Yes, (there are) oranges, lemons, etc.
- What can you see in the spring?
- (I can see) flowers, clouds, a tree, green leaves, birds, etc.
- Is the boy wearing a hat in summer?
- Yes, he is.
- Is the girl wearing a hat in summer?
- Yes, she is., etc.
Βήμα 2 Αφού χρωματίσουν τις εικόνες, σηκώνουμε ζευγάρια παιδιών να δείξουν τις εικόνες τους στην τάξη. Εμείς κάνουμε ερωτήσεις για να εκμαιεύσουμε διαφορές ή ομοιότητες ανάμεσα στις εικόνες. Πιθανός διάλογος:
- What colour are the leaves in spring / autumn in Maria’s picture?
- (They’re) green / yellow / brown.
- What colour are they in Pavlos’ picture?
- (They’re) green / yellow / brown.
- What fruit have the children got in spring?
- (They’ve got) strawberries.
- What fruit have the children got in spring?
- (They’ve got) cherries.
- What is this girl wearing in the summer? (δείχνουμε το κορίτσι στο επάνω ή στο κάτω μέρος της εικόνας)
- (She’s wearing) a hat.
- What colour is it?, etc.
Βήμα 3 Κρεμάμε τις ζωγραφιές των παιδιών στην τάξη για να χαίρονται όταν τις βλέπουν και να τις χρησιμοποιούμε κάθε φορά που αλλάζει μια εποχή ή όποτε έχουμε χρόνο για επανάληψη.