Γ14 - My big blue hat | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Τραγουδάμε.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά τραγουδούν και επαναλαμβάνουν λεξιλόγιο και φράσεις σχετικές με προθέσεις και μέρη του σπιτιού.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες Γ6 και Γ7
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά:
Μέσα:
Φύλλα εργασίας: 0
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 15 λεπτά
Βήμα 1 Κάνουμε επανάληψη των λέξεων hat, big, small με τη βοήθεια ενός καπέλου που έχουμε φέρει από το σπίτι ή μιας εικόνας καπέλου. Επίσης επαναλαμβάνουμε τα δωμάτια του σπιτιού μέσω της εικόνας του σπιτιού της Tina από τη δραστηριότητα Γ7 “Is there a ball under my bed?”. Πιθανός διάλογος:
- Look! What’s this?
– It’s a hat.
- Is it big or small?
– It’s (big).
- What’s this room?
- It’s a bedroom / living room / kitchen / bathroom.
Βήμα 2 Στη συνέχεια λέμε στα παιδιά πως θα πούμε ένα τραγούδι για ένα καπέλο που χάσαμε και ψάχνουμε να βρούμε. Τραγουδάμε εμείς το τραγούδι μια φορά (στίχοι) χορεύοντας σε ρυθμό ραπ. Μετά καλούμε τα παιδιά να σηκωθούν και να επαναλαμβάνουν κάθε στίχο μετά από εμάς χορεύοντας στο ρυθμό. Ύστερα χωρίζουμε τα παιδιά σε δύο ομάδες (Α και Β) και ζητάμε από την ομάδα Α να τραγουδά τις ερωτήσεις, ενώ η ομάδα Β θα τραγουδά τις απαντήσεις. Την επόμενη φορά αλλάζουν ρόλο: η ομάδα Β τραγουδά τις ερωτήσεις και η ομάδα Α τις απαντήσεις.
A_Γ07_C01 Εικόνα του σπιτιού της Tina |
My big blue hat (σε ρυθμό ραπ)
Where’s my hat, my big blue hat? (2)
Is it in the bedroom? No, it isn’t! (2)
Is it in the living room? No, it isn’t! (2)
Is it in the kitchen? No, it isn’t! (2)
Is it on my head? (αγγίζουμε το κεφάλι μας με τα δύο χέρια) Yes, it is!! (2)