Γ11 - Let’s play with pictures! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Βρίσκουμε τις διαφορές δύο εικόνων.
Τα παιδιά παίζουν, βρίσκοντας τις διαφορές δύο εικόνων και μιλώντας γι’ αυτές.
Επανάληψη στις δραστηριότητες Β1, Β3, Β4, Β5, Β6, Β7, και Γ1
Υλικά: 0
Μέσα: 0
Φύλλo εργασίας: Α_Γ11_W01
Προτεινόμενο υλικό από το Διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 15-20 λεπτά
Βήμα 1 Επαναλαμβάνουμε τα ζώα (rabbit, cat) τα τρόφιμα (strawberries, cherries, ice cream, chocolate,carrot, cake, sandwich, pears, water melon) τα μέρη προσώπου (nose, eyes), τους αριθμούς (1-10), τα χρώματα(red, yellow, green, black, white) και τα επίθετα (sad/ happy)που έχουν μάθει τα παιδιά έως τώρα χρησιμοποιώντας τις ανάλογες εικόνες κυρίως από τις δραστηριότητες Β1, Β3, Β4, Β5, Β6, Β7, και Γ1.
Βήμα 2 Δίνουμε σε κάθε παιδί το Φύλλο Εργασίας έγχρωμο (Α_Γ11_W01). Εξηγούμε ότι θα πρέπει να εντοπίσουν τις διαφορές μεταξύ των δύο εικόνων, σημειώνοντάς τες για 3-5’ με ένα x . Όταν τελειώσουν, τα ενθαρρύνουμε να συγκρίνουν με το διπλανό τους για 2 λεπτά όσα εντόπισαν συμπληρώνοντας ή/και διορθώνοντας το φυλλάδιό τους.
Βήμα 3 Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να αναφέρουν τις διαφορές που βρήκαν απαντώντας σε ερωτήσεις. Πιθανός λόγος:
- How many strawberries are there in picture one?
- There are six strawberries!
- How many are there in picture two?
- There are ten strawberries!
- OK. Bravo! Well done. This is one difference.
- What colour is the cat in picture one?
- It’s white and black!
- And in picture two?
- It’s white and brown!
- Is the girl in picture one sad?
- Yes, she is.
- Is she sad in picture 2?
- No, she isn’t.
- OK. Bravo! This is another difference!