Γ13 - Let’s play with our pictures! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Παίζουμε με φύλλα εργασίας που έχουμε φτιάξει οι ίδιοι.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά παίζουν δημιουργώντας τις δικές τους διαφορές σε παρόμοιες εικόνες, βρίσκοντας τις διαφορές και ομοιότητες στις εικόνες των άλλων και μιλώντας γι’ αυτές.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες B4, Γ3 και Β24 extra: Magic pencils
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά: 0
Μέσα: 0
Φύλλo εργασίας: Α_Γ13_W01
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 1 διδακτική ώρα
Βήμα 1 Επαναλαμβάνουμε τα ρούχα, τα αξεσουάρ και τα χρώματα που έχουν μάθει τα παιδιά έως τώρα χρησιμοποιώντας τις ανάλογες εικόνες κυρίως από τις δραστηριότητες Β4 και Γ3.
Βήμα 2 Δίνουμε σε κάθε παιδί το Φύλλο Εργασίας (Α_Γ13_W01). Εξηγούμε ότι θα πρέπει να χρωματίσουν τα ρούχα και τα αξεσουάρ όπως θέλουν ώστε να δημιουργήσουν στις εικόνες τους διαφορές και ομοιότητες, θέτοντας παράλληλα και ένα χρονικό όριο για τη δραστηριότητα αυτή, π.χ.10 λεπτά. Όταν τελειώσουν, ζητάμε να περιγράψουν κάθε ρούχο και αξεσουάρ στο διπλανό τους έτσι ώστε να εντοπίσουν διαφορές και ομοιότητες με τις εικόνες των άλλων. Επίσης, τους ζητάμε να σημειώσουν τις ομοιότητες με ένα √ και τις διαφορές με ένα x. Πιθανός διάλογος:
- What colour is your pullover?
- (It’s) blue!
- My pullover is pink and blue. What colour is your pullover?
- (My pullover is) / (It’s) red and blue. (One difference).
- What colours are your trousers?
- (My trousers / They are) black and white.
- What colour are your trousers?
- (My trousers / They are) …
Εμείς περνάμε από τα ζευγάρια ακούγοντας διακριτικά, και βοηθώντας κατά περίπτωση. Για παράδειγμα:
- (μιλώντας στο ένα παιδί) Nice dress! Is it pink or red?
- It’s red.
- (μιλώντας στο άλλο παιδί) Let me see your dress. Oh, it’s red too. One similarity! Bravo!