Γ15 - Find the clothes! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Βρίσκουμε κρυμμένα ρούχα σε μια εικόνα.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά βρίσκουν κρυμμένα ρούχα σε μια εικόνα και φτιάχνουν το δικό τους τραγούδι.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες Γ3 και Γ7
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά:
Μέσα
Φύλλo εργασίας: Α_Γ15_W01
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 1 διδακτική ώρα
Βήμα 1 Kάνουμε επανάληψη των προθέσεων in, on, under με τη βοήθεια της μασκότ. Κρύβουμε δηλαδή τη μασκότ σε διάφορα σημεία στην τάξη (πάνω σε ένα θρανίο, κάτω από την έδρα μας, μέσα στην τσάντα μας κλπ) ενώ τα παιδιά έχουν κλείσει τα μάτια τους και ρωτάμε: “Where’s the mascot?” Πιθανές απαντήσεις: “In the bag. / Under the desk. / On the desk.”, etc.
Μετά δίνουμε τη μασκότ σε διάφορα παιδιά διαδοχικά και τους ζητάμε να την κρύψουν και να ρωτήσουν τους υπόλοιπους πού είναι, όπως κάναμε εμείς πριν.
Βήμα 2 Στη συνέχεια δείχνουμε στα παιδιά την εικόνα του δωματίου της Τίνα (Α_Γ15_C01) και λέμε: “Look! This is Tina’s living room. There are lots of clothes and shoes in the living room. What do you see?”. Eξηγούμε ότι θέλουμε να ακούν προσεχτικά τις ερωτήσεις μας, να βρίσκουν τα ανάλογα ρούχα και να τα σημειώσουν και να απαντούν κατάλληλα. Μετά τους κάνουμε ερωτήσεις και περιμένουμε τις σωστές απαντήσει. Πιθανός διάλογος:
- Where’s the orange T-shirt?
- On the sofa.
- Where’s the blue T-shirt?
– Under the sofa.
- Where are the brown shoes?
– Under the lamp.
- Where are the red socks?
- On the table.
Συνεχίζουμε ρωτώντας για τα υπόλοιπα ρούχα.
Βήμα 3 Στη συνέχεια δίνουμε το Φύλλο Εργασίας (Α_Γ15_W01, στίχοι) και λέμε: “Look again! This is Tina’s living room. There are lots of clothes and shoes in the living room. Eξηγούμε ότι θέλουμε να χρωματίσουν τα ρούχα στην εικόνα, σύμφωνα με τις οδηγίες μας: “Colour the T-shirt on the sofa blue and the T-shirt under the sofa red. Colour the shoes under the lamp black and the shocks on the table purple. Colour the shocks on the lamb yellow. Colour the pyllover on the chair green and the jacket under the chair pink. Colour the pyjamas on the bed red. Colour the socks under the table purple and the pants on the table green. Colour the boots brown.”. Μετά τους κάνουμε ερωτήσεις και περιμένουμε τις σωστές απαντήσει. Πιθανός διάλογος:
- Where’s the blue T-shirt?
- On the sofa.
- Where’s the red T-shirt?
– Under the sofa.
- Where are the black shoes?
– Under the lamp.
- Where are the purple socks?
- On the table.
Συνεχίζουμε ρωτώντας για τα υπόλοιπα ρούχα.
Βήμα 4 Τραγουδάμε όλοι μαζί το τραγούδι “Put on your clothes” της δραστηριότητας Γ3 (Α_Γ03_Μ02), κάνοντας τις ανάλογες κινήσεις. Μετά χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες των 4 ή 5 και τους ζητάμε να διαλέξουν ένα ρούχο για να φτιάξουν το δικό τους τραγούδι “Put on your …” (ως παραλλαγή του τραγουδιού “Put on your clothes”). Για παράδειγμα, αν διαλέξουν τις κάλτσες, θα αλλάξουν το τραγούδι ως εξής:
Come on children! It’s time to go!
Put on your socks, your socks, your socks.
Put on your socks, your socks, your socks.
Put on your socks. Let’s go outside.
Hurry up. Hurry up. Hurry, hurry up!
Όταν τελειώσουν οι ομάδες, τις καλούμε να σηκωθούν μία-μία και να τραγουδήσουν το τραγούδι τους στην τάξη. Τα υπόλοιπα παιδιά κάνουν τις κινήσεις του τραγουδιού.
Α_Γ15_C01 Εικόνα δωματίου |
Α_Γ15_W01 |
Ακουστικό υλικό
PUT ON YOUR CLOTHES
Come on children! It’s time to go!
Put on your shoes, your shoes, your shoes. (Κάνουμε ότι βάζουμε τα παπούτσια μας)
Put on your shoes, your shoes, your shoes.
Put on your shoes.
Let’s go outside. (Δείχνουμε έξω από το παράθυρο)
Hurry up. Hurry up. Hurry, hurry up! (Κάνουμε μια “come on...let’s go” χειρονομία και όλοι τρέχουν γύρω-γύρω)
(Συνεχίζουμε με όποια ρούχα θέλουμε.)