Δ11 - Let’s play with the three Billy Goats Gruff! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Παίζουμε με εικόνες και με λαβύρινθους!
Περιεχόμενο
Με αφορμή το παραμύθι “The Three Billy Goats Gruff” που έχουν ακούσει, τα παιδιά παίζουν σχηματίζοντας και χρωματίζοντας μια σχετική εικόνα και βρίσκοντας το δρόμο σε ένα λαβύρινθο.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες Β4, Δ4 και Δ6
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά: 0
Μέσα: 0
Φύλλα εργασίας: A_Δ11_W01, A_Δ11_W02
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 20–30 λεπτά ανά φυλλάδιο εργασίας
Βήμα 1 Δίνουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας (A_Δ11_W01). Ζητάμε από τα παιδιά να ενώσουν τους αριθμούς και μετά να χρωματίσουν την εικόνα όπως θέλουν. Στη συνέχεια, μέσω της εικόνας αυτής, κάνουμε επανάληψη στο βασικό λεξιλόγιο του παραμυθιού. Επίσης, μπορούμε να κάνουμε ερωτήσεις και να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να τις απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:
- Look at this. (και δείχνουμε κατά σειρά διάφορα εικονίδια, όπως το χωράφι, τη γέφυρα, κλπ) What is it?
- It’s a (field, bridge, goat, troll), etc.
- What is the troll doing?
- He’s running.
- Is he happy?
- No, he isn’t.
- What colour is your troll?
- It’s (grey)., etc.
Βήμα 2 Δίνουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας με το λαβύρινθο (A_Δ11_W02). Εξηγούμε ότι θα πρέπει να βρουν το δρόμο των ηρώων, κι ότι κάθε φορά που συναντούν στο δρόμο μια εικόνα θα πρέπει να προσπαθούν να θυμηθούν την ανάλογη λέξη. Όταν έχουν ολοκληρώσει τη δραστηριότητα όλα τα παιδιά, τους ζητάμε να συνεργαστούν με το διπλανό τους με σκοπό να λέει ο κάθε ένας και μια λέξη. Πιθανός διάλογος:
- What’s this?
- It’s a /an …
Στη συνέχεια τα ενθαρρύνουμε να πουν την κάθε λέξη στην τάξη.