Δ9 - Let’s play with Little Red Riding Hood! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Παίζουμε με εικόνες και ένα λαβύρινθο!
Περιεχόμενο
Με αφορμή το παραμύθι “Little Red Riding Hood” που έχουν ακούσει, τα παιδιά παίζουν σχηματίζοντας και χρωματίζοντας μια σχετική εικόνα και βρίσκοντας το δρόμο σε ένα λαβύρινθο.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στη δραστηριότητα Δ4
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά: 0
Μέσα: 0
Φύλλα εργασίας: A_Δ09_W01, A_Δ09_W02
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 20–30 λεπτά
Βήμα 1 Δίνουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας (A_Δ09_W01). Ζητάμε από τα παιδιά να ενώσουν τους αριθμούς και μετά να χρωματίσουν την εικόνα όπως θέλουν. Στη συνέχεια, μέσω της εικόνας αυτής, κάνουμε επανάληψη στο βασικό λεξιλόγιο του παραμυθιού. Επίσης, μπορούμε να κάνουμε ερωτήσεις και να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να τις απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:
- Who’s this? (δείχνουμε κάθε ήρωα ξεχωριστά)
- It’s the wolf. / It’s Little Red Riding Hood.
- What’s this? (δείχνουμε το κρεβάτι)
- It’s a bed.
- What has Little Red Riding Hood got?
- She’s got a basket., etc.
Βήμα 2 Δίνουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας με το λαβύρινθο (A_Δ09_W02). Εξηγούμε ότι θα πρέπει να βρουν το δρόμο των ηρώων, κι ότι κάθε φορά που συναντούν στο δρόμο μια εικόνα θα πρέπει να προσπαθούν να θυμηθούν την ανάλογη λέξη. Όταν έχουν ολοκληρώσει τη δραστηριότητα όλα τα παιδιά, τους ζητάμε να συνεργαστούν με το διπλανό τους με σκοπό να λέει ο κάθε ένας και μια λέξη. Πιθανός διάλογος:
- What’s this?
- It’s a /an …
Στη συνέχεια τα ενθαρρύνουμε να πουν την κάθε λέξη στην τάξη.