ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - Α' τάξη
Δ9 - Let’s play with Little Red Riding Hood!
Περιγραφή δραστηριότητας Προτεινόμενη
διαδικασία
Εκπαιδευτικό
Υλικό
Περιεχόμενα
κύκλου

Περιγραφή δραστηριότητας

Παίζουμε με εικόνες και ένα λαβύρινθο!

Περιεχόμενο

Με αφορμή το παραμύθι “Little Red Riding Hood” που έχουν ακούσει, τα παιδιά παίζουν σχηματίζοντας και χρωματίζοντας μια σχετική εικόνα και βρίσκοντας το δρόμο σε ένα λαβύρινθο.

Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες

Επανάληψη στη δραστηριότητα Δ4

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να  θυμηθούν και να χρησιμοποιήσουν λεξιλόγιο σχετικό με το παραμύθι “Little Red Riding Hood” (cake, woodcutter, granny, basket, wolf, flower, eyes, ears, nose, teeth)
  • Να εμπεδώσουν ερωτήσεις (π.χ. What’s this?, Where is she / he?, What has she / he got?) και σχετικές απαντήσεις (π.χ. It’s a / an …, She / He’s in …, She / he’s got …)

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να μάθουν να εργάζονται σε ζευγάρια
  • Να χαρούν ανακαλύπτοντας κρυμμένες εικόνες
  • Να  αναπτύξουν την παρατηρητικότητά τους
  • Να αναπτύξουν τη χωρική ευφυΐα τους
  • Να διασκεδάσουν

Υλικά & Μέσα

Υλικά: 0

Μέσα: 0

Φύλλα εργασίας: A_Δ09_W01A_Δ09_W02

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 20–30 λεπτά

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1  Δίνουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας (A_Δ09_W01). Ζητάμε από τα παιδιά να ενώσουν τους αριθμούς και μετά να χρωματίσουν την εικόνα όπως θέλουν. Στη συνέχεια, μέσω της εικόνας αυτής, κάνουμε επανάληψη στο βασικό λεξιλόγιο του παραμυθιού. Επίσης, μπορούμε να κάνουμε ερωτήσεις και να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να τις απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:

-      Who’s this? (δείχνουμε κάθε ήρωα ξεχωριστά)

-      It’s the wolf. / It’s Little Red Riding Hood.

-      What’s this? (δείχνουμε το κρεβάτι)

-      It’s a bed.

-      What has Little Red Riding Hood got?

-      She’s got a basket., etc.

Βήμα 2  Δίνουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας με το λαβύρινθο (A_Δ09_W02). Εξηγούμε ότι θα πρέπει να βρουν το δρόμο των ηρώων, κι ότι κάθε φορά που συναντούν στο δρόμο μια εικόνα θα πρέπει να προσπαθούν να θυμηθούν την ανάλογη λέξη. Όταν έχουν ολοκληρώσει τη δραστηριότητα όλα τα παιδιά, τους ζητάμε να συνεργαστούν με το διπλανό τους με σκοπό να λέει ο κάθε ένας και μια λέξη. Πιθανός διάλογος:

-     What’s this?

-     It’s a /an …

Στη συνέχεια τα ενθαρρύνουμε να πουν την κάθε λέξη στην τάξη.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Φύλλα εργασίας

A_Δ09_W01A_Δ09_W02

 

Αρχεία