Δ10 - Let’s play with “The three Little Pigs”! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Παίζουμε με εικόνες από το παραμύθι “The three Little Pigs”!
Περιεχόμενο
Με αφορμή το παραμύθι “The three Little Pigs” που έχουν ακούσει, τα παιδιά παίζουν σχηματίζοντας και χρωματίζοντας μια σχετική εικόνα και βρίσκοντας το δρόμο σε ένα λαβύρινθο.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες Γ1 και Δ5
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά: 0
Μέσα: 0
Φύλλα εργασίας: A_Δ10_W01, A_Δ10_W02
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 20–30 λεπτά ανά φυλλάδιο εργασίας
Βήμα 1 Δίνουμε σε κάθε παιδί το Φύλλο Εργασίας (A_Δ10_W01). Ζητάμε από τα παιδιά να ενώσουν τους αριθμούς και μετά να χρωματίσουν την εικόνα όπως θέλουν. Στη συνέχεια, μέσω της εικόνας αυτής, κάνουμε επανάληψη στο βασικό λεξιλόγιο του παραμυθιού. Επίσης, μπορούμε να κάνουμε ερωτήσεις και να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να τις απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:
- What’s this? (δείχνουμε το σπίτι από άχυρο)
- It’s a house.
- Is it a brick house?
- No, it isn’t.
- Is it a straw house?
- Yes, it is.
- And is this a straw house too? (δείχνουμε το ξύλινο σπίτι)
- No, it isn’t.
- Is it a wooden house?
- Yes, it is.
- How many are the pigs?
- They’re three.
- How are they feeling?
- They’re happy.
- How is the wolf feeling?
- He’s scared., etc.
Βήμα 2 Δίνουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας με το λαβύρινθο (A_Δ10_W02). Εξηγούμε ότι θα πρέπει να βρουν το δρόμο των ηρώων, κι ότι κάθε φορά που συναντούν στο δρόμο μια εικόνα θα πρέπει να προσπαθούν να θυμηθούν την ανάλογη λέξη. Όταν έχουν ολοκληρώσει τη δραστηριότητα όλα τα παιδιά, τους ζητάμε να συνεργαστούν με το διπλανό τους με σκοπό να λέει ο κάθε ένας και μια λέξη. Πιθανός διάλογος:
- What’s this?
- It’s a /an …
Στη συνέχεια τα ενθαρρύνουμε να πουν την κάθε λέξη στην τάξη.