Δ8 - Let’s help Goldilocks! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Παίζουμε με την Goldilocks!
Περιεχόμενο
Με αφορμή το παραμύθι “Goldilocks and the Three Bears”, τα παιδιά παίζουν σχηματίζοντας και χρωματίζοντας μια σχετική εικόνα και βρίσκοντας το δρόμο σε ένα λαβύρινθο.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες Γ10, Δ1, Δ2, Δ3
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά: 0
Μέσα: 0
Φύλλα εργασίας: A_Δ08_W01, A_Δ08_W02
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 20 – 30 λεπτά ανά φυλλάδιο εργασίας
Βήμα 1 Δίνουμε σε κάθε παιδί το Φύλλο Εργασίας (A_Δ08_W01). Ζητάμε από τα παιδιά να ενώσουν τους αριθμούς και μετά να χρωματίσουν την εικόνα όπως θέλουν. Στη συνέχεια, μέσω της εικόνας αυτής, κάνουμε επανάληψη στο βασικό λεξιλόγιο του παραμυθιού. Επίσης, μπορούμε να κάνουμε ερωτήσεις και να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να τις απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:
- What is Goldilocks doing?
- She’s playing.
- Where is she?
- She’s in the kitchen. /She’s in a house.
- Who’s this? (δείχνουμε κάθε αρκουδάκι ξεχωριστά)
- It’s (Baby Bear).
- How is Daddy bear feeling?
- He’s hungry.
- How’s Mummy Bear feeling?
- She’s tired.
- What colour is the table? (κάθε παιδί μπορεί να μιλήσει για το χρώμα που το ίδιο έχει επιλέξει για την εικόνα του)
- It’s (brown)., etc.
Βήμα 2 Δίνουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας με το λαβύρινθο (A_Δ08_W02). Εξηγούμε ότι θα πρέπει να βρουν το δρόμο των ηρώων, κι ότι κάθε φορά που συναντούν στο δρόμο μια εικόνα θα πρέπει να προσπαθούν να θυμηθούν την ανάλογη λέξη. Όταν έχουν ολοκληρώσει τη δραστηριότητα όλα τα παιδιά, τους ζητάμε να συνεργαστούν με το διπλανό τους με σκοπό να λέει ο κάθε ένας και μια λέξη. Πιθανός διάλογος:
- What’s this?
- It’s a /an …
Στη συνέχεια τα ενθαρρύνουμε να πουν την κάθε λέξη στην τάξη.