ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - Α' τάξη
Δ8 - Let’s help Goldilocks!
Περιγραφή δραστηριότητας Προτεινόμενη
διαδικασία
Εκπαιδευτικό
Υλικό
Περιεχόμενα
κύκλου

Περιγραφή δραστηριότητας

Παίζουμε με την Goldilocks!

Περιεχόμενο

Με αφορμή το παραμύθι “Goldilocks and the Three Bears”, τα παιδιά παίζουν σχηματίζοντας και χρωματίζοντας μια σχετική εικόνα και βρίσκοντας το δρόμο σε ένα λαβύρινθο.  

Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες

Επανάληψη στις δραστηριότητες Γ10, Δ1, Δ2, Δ3

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να  θυμηθούν και να χρησιμοποιήσουν λεξιλόγιο σχετικό με το παραμύθι “Goldilocks and the Three Bears” (bear, house, porridge, door, table, chair, bed, hungry, tired)
  • Να εμπεδώσουν ερωτηματικές δομές (π.χ. What’s this?, What is she/he doing?, Where is she/he?, Who’s this?) και σχετικές απαντήσεις (π.χ. It’s a / an …, He’s eating, She’s in the kitchen.)

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να μάθουν να εργάζονται σε ζευγάρια
  • Να χαρούν ανακαλύπτοντας κρυμμένες εικόνες
  • Να  αναπτύξουν την παρατηρητικότητά τους
  • Να αναπτύξουν τον προσανατολισμό τους στο χώρο
  • Να διασκεδάσουν

Υλικά & Μέσα

Υλικά: 0

Μέσα: 0

Φύλλα εργασίας: A_Δ08_W01A_Δ08_W02

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 20 – 30 λεπτά ανά φυλλάδιο εργασίας

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 Δίνουμε σε κάθε παιδί το Φύλλο Εργασίας (A_Δ08_W01). Ζητάμε από τα παιδιά να ενώσουν τους αριθμούς και μετά να χρωματίσουν την εικόνα όπως θέλουν. Στη συνέχεια, μέσω της εικόνας αυτής, κάνουμε επανάληψη στο βασικό λεξιλόγιο του παραμυθιού. Επίσης, μπορούμε να κάνουμε ερωτήσεις και να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να τις απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:

-      What is Goldilocks doing?

-      She’s playing.

-      Where is she?

-      She’s in the kitchen. /She’s in a house.

-      Who’s this? (δείχνουμε κάθε αρκουδάκι ξεχωριστά)

-      It’s (Baby Bear).

-      How is Daddy bear feeling?

-      He’s hungry.

-      How’s Mummy Bear feeling?

-      She’s tired.

-      What colour is the table? (κάθε παιδί μπορεί να μιλήσει για το χρώμα που το ίδιο έχει επιλέξει για την εικόνα του)

-      It’s (brown)., etc.

Βήμα 2 Δίνουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας με το λαβύρινθο (A_Δ08_W02). Εξηγούμε ότι θα πρέπει να βρουν το δρόμο των ηρώων, κι ότι κάθε φορά που συναντούν στο δρόμο μια εικόνα θα πρέπει να προσπαθούν να θυμηθούν την ανάλογη λέξη.  Όταν έχουν ολοκληρώσει τη δραστηριότητα όλα τα παιδιά, τους ζητάμε να συνεργαστούν με το διπλανό τους με σκοπό να λέει ο κάθε ένας και μια λέξη. Πιθανός διάλογος:

-      What’s this?

-      It’s a /an …

Στη συνέχεια τα ενθαρρύνουμε να πουν την κάθε λέξη στην τάξη.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Φύλλα εργασίας

A_Δ08_W01A_Δ08_W02

 

Αρχεία