ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - Α' τάξη
Δ7 - Let’s colour the pictures!
Περιγραφή δραστηριότητας Προτεινόμενη
διαδικασία
Εκπαιδευτικό
Υλικό
Περιεχόμενα
κύκλου

Περιγραφή δραστηριότητας

Ακούμε, ζωγραφίζουμε και χρωματίζουμε.

Περιεχόμενο

Τα παιδιά σχεδιάζουν και χρωματίζουν εικόνες σύμφωνα με τις οδηγίες μας, και ύστερα μιλούν για αυτές.

Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες

Επανάληψη στις δραστηριότητες  Γ2, Γ6, Γ7 και Δ2

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να επαναλάβουν λεξιλόγιο σχετικό με τα έπιπλα του σπιτιού, π.χ. bed, desk, sofa, etc.
  • Να επαναλάβουν λεξιλόγιο σχετικό με σχολικά αντικείμενα και παιχνίδια, π.χ. ball, book, doll, etc.
  • Να επαναλάβουν τις προθέσεις in, on, under
  • Nα εξοικειωθούν με τη λέξη vase
  • Nα αναπτύξουν ακουστικές δεξιότητες στα Αγγλικά
  • Να παράγουν  προφορικό λόγο για να περιγράψουν ένα αντικείμενο και να πουν πού βρίσκεται

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να εμπλακούν σε ευχάριστες δραστηριότητες
  • Να χαρούν με τη ζωγραφική και το χρωμάτισμα
  • Να εξασκηθούν στην αυτοδιόρθωση

Υλικά & Μέσα

Υλικά: μπογιές

Μέσα: 0

Φύλλα εργασίας: A_Δ07_W01

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

Προτεινόμενος  διδακτικός χρόνος: 1 διδακτική ώρα

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 Κάνουμε επανάληψη των προθέσεων in, on, under με τον εξής τρόπο: Αφού ζητήσουμε από τα παιδιά να κλείσουν τα μάτια τους, κρύβουμε τη μασκότ σε διάφορα σημεία  μέσα στην τάξη, π.χ. μέσα στην τσάντα μας, κάτω από την έδρα, πάνω στην έδρα, πάνω σε ένα θρανίο κλπ. Μετά ανοίγουν τα μάτια και εμείς ρωτάμε κάθε φορά:”Where’s the mascot?” Τα παιδιά απαντούν: “It’s in the bag. / It’s under the desk. / It’s on the desk, etc.”. Βοηθάμε όπου χρειάζεται.

Βήμα 2 Στη συνέχεια δίνουμε στα παιδιά το Φύλλο Εργασίας (A_Δ07_W01) και εξηγούμε ότι θα πρέπει να ζωγραφίζουν αυτό που ακούν κάθε φορά, και μετά να το χρωματίζουν  με το χρώμα που τους λέμε. Πιθανός λόγος:

Εικόνα 1:

Draw a pencil. Draw a pencil in the bag. Colour the pencil blue.

Εικόνα 2:

Draw a book. Draw a book under the chair. Colour the book purple.

Draw a book on the chair. Colour the book orange.

Εικόνα 3:

Draw a teddy bear. Draw a teddy bear on the sofa. Colour the teddy bear brown.

Εικόνα 4:

Draw a rubber.  Draw a rubber under the bed. Colour the rubber grey.

Εικόνα 5:

Draw a ball. Draw a ball on the table. Colour the ball red.

Draw a flower in the vase. Colour the flower pink.

Εικόνα 6:

Draw a doll. Draw a doll on the desk. Colour the doll yellow.

Όταν τελειώσουν, τα παιδιά ελέγχουν με το διπλανό τους αν τα έχουν κάνει σωστά. Μπορούμε επίσης να κολλήσουμε στον πίνακα με blu-tack ένα δικό μας τελειωμένο φύλλο εργασίας για να δουν τις έτοιμες εικόνες και να τις συγκρίνουν με τις δικές τους.

Βήμα 3 Κάνουμε ερωτήσεις για τις εικόνες και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να τις απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:

- What’s this?

- It’s a red ball.

- Where’s the ball?

- On the table.

- What colour is the flower?

- (It’s) pink.

- Where is it?

- In the vase.

- What’s this?

- It’s a purple book, etc.

Βήμα 4 Αν υπάρχει χρόνος, ζητάμε από τα παιδιά να χρωματίσουν το υπόλοιπο φύλλο εργασίας όπως θέλουν.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Φύλλο εργασίας 

A_Δ07_W01

 

Αρχεία