B20 - Playtime! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Παίζουμε με «μαγικές» εικόνες.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά επαναλαμβάνουν τα σχολικά αντικείμενα ανακαλύπτοντάς τα μέσα σε εικόνες.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Δραστηριότητα Extra_Β04.
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά: 0
Μέσα: 0
Φύλλα εργασίας: A_B20_W01, A_B20_W02
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 20 λεπτά
Βήμα 1 Μοιράζουμε στα παιδιά το έγχρωμο Φύλλο Εργασίας 1 (A_B20_W01) και τους ζητάμε να εντοπίσουν μέσα στην εικόνα διάφορα σχολικά αντικείμενα από αυτά που ξέρουν. Πριν ξεκινήσουν θυμόμαστε όλοι μαζί τα σχολικά αντικείμενα, έτσι όπως είναι τοποθετημένα στο φύλλο εργασίας, έξω από το περίγραμμα της εικόνας. Δείχνουμε κάθε αντικείμενο και ρωτάμε. Πιθανός διάλογος:
Μετά αφήνουμε τα παιδιά να ψάξουν για να εντοπίσουν όλα τα αντικείμενα. Στο τέλος, αφού τα έχουν βρει τα ρωτάμε: “How many pencils are there?” και αυτά απαντούν: “three pencils, a red pencil and two blue pencils, etc.” ή κάνουμε ερωτήσεις του τύπου “What is there in the picture? How many pens / bags / rubbers are there?” κλπ.
Βήμα 2 Μοιράζουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας 2 (A_B20_W02) με την μαγική εικόνα. Πρώτα τους λέμε τι χρώμα αντιστοιχεί σε κάθε νούμερο, έτσι ώστε τα παιδιά να αναγνωρίσουν το νούμερο στο οποίο αναφερόμαστε και να χρωματίσουν αναλόγως κάθε κύκλο: “Number one is red. Number two is blue. Number three is purple. Number four is grey. Number five is yellow. Number six is black. Number seven is pink, etc.”. Στη συνέχεια τα παιδιά χρωματίζουν τα αντίστοιχα αριθμημένα τμήματα της εικόνας με τα σωστά χρώματα ώστε να βρουν τι κρύβει η μαγική εικόνα. Αφήνουν άσπρα όσα είναι με κουκκίδα.
Όταν τελειώσουν όλα τα παιδιά, εκμαιεύουμε από την τάξη τι ήταν κρυμμένο στη μαγική εικόνα. Πιθανός διάλογος: