B18 - Let’s sing! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Τραγουδάμε.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά τραγουδούν και δείχνουν τι μπορούν να κάνουν.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες Β8-Β9
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά:
Μέσα:
Φύλλα εργασίας: 0
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο:
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 15 λεπτά
Βήμα 1 Καλούμε τα παιδιά να σηκωθούν και να σταθούν γύρω μας σε κύκλο.
Στην αρχή λέμε μόνο εμείς το τραγούδι κάνοντας τις αντίστοιχες κινήσεις (χοροπηδάμε, χορεύουμε, κάνουμε ότι κολυμπάμε, ότι τρέχουμε κλπ). Τα παιδιά παρακολουθούν.
Ύστερα εμείς τραγουδάμε και καλούμε τα παιδιά να κάνουν μαζί μας τις κινήσεις.
Μετά τραγουδάμε κάνοντας τις κινήσεις. Τα παιδιά ακούνε, επαναλαμβάνουν το τραγούδι μαζί μας και κάνουν τις κινήσεις.
Στη συνέχεια, εμείς κάνουμε μόνο τις κινήσεις, ενώ τα παιδιά κάνουν τις κινήσεις και τραγουδάνε. Τέλος, αν είναι απαραίτητο, η παραπάνω διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί άλλη μια φορά.
Επαναλαμβάνουμε το τραγούδι όσο τα παιδιά διασκεδάζουν.
I can hop (to the tune of Frere Jacques ή σε ρυθμό ραπ ή χιπ- χοπ)
I can hop; I can hop (stress on o both times) (χοροπηδάμε)
I can dance, I can dance! (stress on a both times) (χορεύουμε)
Look at me, look at me (stress on a both times) (ζητάμε να μας κοιτάξουν)
I can dance, I can dance! (stress on a both times) (χορεύουμε)
I can walk, I can walk (stress on a (walk) both times) (περπατάμε)
I can swim, I can swim! (stress on i both times) (κάνουμε ότι κολυμπάμε)
Look at me; look at me (stress on e both times) (ζητάμε να μας κοιτάξουν)
I can swim, I can swim! (stress on i both times) (κάνουμε ότι κολυμπάμε)
I can jump, I can jump (stress on u both times) (πηδάμε)
I can run, I can run! (stress on u both times) (κάνουμε ότι τρέχουμε)
Look at me, look at me (stress on e both times) (ζητάμε να μας κοιτάξουν)
I can run, I can run! (stress on u both times) (κάνουμε ότι τρέχουμε)
bytes |