B17 - Let’s play! | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Βρίσκουμε το δρόμο σε ένα «λαβύρινθο».
Περιεχόμενο
Τα παιδιά παίζουν, βρίσκοντας το δρόμο σε ένα «λαβύρινθο», και μιλούν για το τι μπορούν να κάνουν.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες Β8-Β9
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά: 0
Μέσα: 0
Φύλλα εργασίας: A_B17_W01
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 15 λεπτά
Βήμα 1 Κάνουμε μια μικρή επανάληψη των ρημάτων δράσης που έχουν μάθει τα παιδιά και του ρήματος “can”: Για παράδειγμα κάνουμε πως κολυμπάμε και λέμε:”Look, I can swim!” Mε τον ίδιο τρόπο θυμίζουμε τα: jump, walk, run, dance, clap my hands. Αν θέλουμε σηκώνουμε μερικούς εθελοντές από τα παιδιά να κάνουν ό,τι κάναμε εμείς πριν.
Στη συνέχεια δίνουμε το φύλλο εργασίας με τους δύο λαβύρινθους (A_B17_W01), κι εξηγούμε ότι πρέπει να βοηθήσουμε τα δυο αρκουδάκια να φτάσουν στο δέντρο. Λέμε : “Let’s help Terry and Mary get to the tree!”
Χωρίζουμε τα παιδιά σε ζευγάρια και λέμε πως ο μαθητής Α θα ξεκινήσει πρώτος να βρει την έξοδο ακολουθώντας τη διαδρομή με το μολύβι του. Στο δρόμο όμως, όταν τυχαίνει σε εικόνα του αρκούδου ή της αρκουδίτσας, πριν συνεχίσει , θα πρέπει να πει τι λέει το αρκουδάκι για να παρουσιαστεί και να πει τι μπορεί να κάνει. Πιθανός λόγος: “I’m Terry. I can swim / I’m Mary. I can jump”. Ο Β παρακολουθεί και επιβεβαιώνει: “Yes, Terry / Mary. You can swim / jump.” κλπ.
Μετά συνεχίζει ο Β τη διαδρομή στο δικό του λαβύρινθο με τον ίδιο τρόπο, μέχρι να φτάσει στο δέντρο. Ο Α μαθητής επιβεβαιώνει αυτή τη φορά τις σωστές φράσεις ή τις διορθώνει.
Εμείς παρακολουθούμε και στη συνέχεια ρωτάμε δύο τρία ζευγάρια για να βεβαιωθούμε για τις σωστές φράσεις.