ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - Α' τάξη
B16 - Let’s play!
Περιγραφή δραστηριότητας Προτεινόμενη
διαδικασία
Εκπαιδευτικό
Υλικό
Περιεχόμενα
κύκλου

Περιγραφή δραστηριότητας

Βρίσκουμε το δρόμο σε ένα «λαβύρινθο».

Περιεχόμενο

Τα παιδιά παίζουν, βρίσκοντας το δρόμο σε ένα «λαβύρινθο», και μιλούν για τις προτιμήσεις τους σε τρόφιμα και φαγητά.

Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες

Επανάληψη στη δραστηριότητα Β7

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να  θυμηθούν και να χρησιμοποιήσουν το ρήμα Ι like και λεξιλόγιο σχετικό με τρόφιμα π.χ. “I like spaghetti / pears.” κλπ
  • Να θυμηθούν και να χρησιμοποιήσουν την ερώτηση “What’s this?” και την απάντηση “It’s a(n) pizza / banana / ice cream.” κλπ

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να μάθουν να εργάζονται σε ζευγάρια
  • Να παίρνουν ρόλους
  • Να αναπτύξουν τη χωρική ευφυΐα τους
  • Να διασκεδάσουν

Υλικά & Μέσα

Υλικά: 0

Μέσα: 0

Φύλλο εργασίας: A_B16_W01

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 20 λεπτά

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 Χωρίζουμε τα παιδιά σε ζευγάρια. Δίνουμε σε κάθε ζευγάρι το φύλλο εργασίας (A_B16_W01) με δύο διαφορετικούς λαβύρινθους και το κάθε παιδί διαλέγει έναν, οπότε θα είναι είτε ο Bill είτε η Tina (αν στα ζευγάρια υπάρχουν μόνο αγόρια/κορίτσια αλλάζουμε το όνομα Bill/Tina, ανάλογα). Εξηγούμε ότι θα πρέπει να βρουν το δρόμο της Tina και του Bill μέχρι το τέλος, κι ότι κάθε φορά που συναντούν το αγαπημένο τους πιάτο ή φρούτο, θα πρέπει να λένε: “I’m Bill. I like (spaghetti). / I’m Tina. I like (pears).”.

Ξεκινάει πρώτα το ένα παιδί ενώ το άλλο παρακολουθεί . Όταν το πρώτο συναντάει στο δρόμο ένα φρούτο ή πιάτο ο διπλανός το ρωτάει: “What’s this?” και εκείνο πρέπει να απαντήσει: “It’s a(n) salad / banana / ice cream.” κλπ. Όταν το πρώτο παιδί τελειώσει με το δικό του λαβύρινθο γίνεται αυτός ο παρατηρητής για το δεύτερο παιδί και με τη σειρά του θέτει ερωτήσεις και το άλλο παιδί απαντάει.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Φύλλο εργασίας

A_B16_W01

 

Αρχεία