ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - Α' τάξη
B12 - Let’s play!
Περιγραφή δραστηριότητας Προτεινόμενη
διαδικασία
Εκπαιδευτικό
Υλικό
Περιεχόμενα
κύκλου

Περιγραφή δραστηριότητας

Βρίσκουμε το δρόμο μας σε ένα λαβύρινθο.

Περιεχόμενο

Τα παιδιά βρίσκουν την έξοδο από ένα λαβύρινθο και σχηματίζουν εικόνες ενώνοντας τελίτσες.

Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες

Επανάληψη στις δραστηριότητες Α3, Β1 και Β2

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να επαναλάβουν την ερώτηση “What’s this?” και την απάντηση “It’s a/an…”
  • Nα επαναλάβουν γνωστό λεξιλόγιο, όπως monkey, hippo, lion, parrot, turtle, rabbit, cake, computer, jeep

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να αναπτύξουν τη χωρική ευφυΐα τους
  • Να συνεργαστούν σε ζευγάρια
  • Να εμπλακούν σε ευχάριστες δραστηριότητες χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα
  • Να αναπτύξουν θετική στάση προς το μάθημα των Αγγλικών

Υλικά & Μέσα

Υλικά: 0

Μέσα: 0

Φύλλα εργασίας: A_B12_W01A_B12_W02

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 1 διδακτική ώρα

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 Δίνουμε  σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας 1 (A_B12_W01) και λέμε δείχνοντας τη μαϊμού:“Look! What’s this?”.  Εκμαιεύουμε: “It’s a monkey.” Στη συνέχεια λέμε: “The monkey is hungry!”  (τρίβουμε την κοιλιά μας για να καταλάβουν το επίθετο). Mετά χωρίζουμε τα παιδιά σε ζευγάρια (μαθητής Α και μαθητής Β) και εξηγούμε ότι θα βοηθήσουμε τη μαϊμού να πάει στη μπανάνα για να τη φάει. Τα παιδιά  θα πρέπει να ακολουθήσουν τη διαδρομή με το μολύβι τους μέχρι να φτάσουν στη μπανάνα. Ξεκινά ο μαθητής Α. Στα ενδιάμεσα,όταν συναντά μια εικόνα ζώου, ο μαθητής Β ρωτάει:“What’s this?” και ο Α πρέπει να δώσει την απάντηση “it’s a… (hippo)”  για να συνεχίσει. Μόλις τελειώσει ο Α, η διαδικασία επαναλαμβάνεται για το μαθητή Β, ο οποίος θα βοηθήσει τη μαϊμού να φτάσει στη μπανάνα, βρίσκοντας το δρόμο στο δικό του λαβύρινθο, ενώ ο Α θα ρωτά για τις εικόνες.

Βήμα 2 Δίνουμε το Φύλλο Εργασίας 2 (A_B12_W02). Λέμε στα παιδιά ότι θα ενώσουν με το μολύβι τους τις τελίτσες για να δουν τι θα σχηματιστεί.  Καθώς τα παιδιά εργάζονται, περνάμε από τα θρανία και τα ρωτάμε για τα αντικείμενα που έχουν εμφανιστεί: “What’s this?” Όταν τελειώσουν όλοι, ρωτάμε δείχνοντας τις δικές μας εικόνες:

- What’s this?

Τα παιδιά απαντούν εν χορώ:

- (It’s) a cake!

- Yes, it’s a cake! Bravo / Well done! And what’s this?

Συνεχίζουμε ρωτώντας και για τις υπόλοιπες εικόνες.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Φύλλα εργασίας

A_B12_W01A_B12_W02

 

Αρχεία