ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - Α' τάξη
B15 - Animals Board Game
Περιγραφή δραστηριότητας Προτεινόμενη
διαδικασία
Εκπαιδευτικό
Υλικό
Περιεχόμενα
κύκλου

Περιγραφή δραστηριότητας

Παίζουμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι σε μικρές ομάδες.

Περιεχόμενο

Τα παιδιά παίζουν και επαναλαμβάνουν ονόματα ζώων, χρώματα και αριθμούς.

Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες

Επανάληψη στις δραστηριότητες Β1-Β6

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να επαναλάβουν όλα τα ζώα που έχουν μάθει έως τώρα
  • Να επαναλάβουν τους αριθμούς: 1-5
  • Να επαναλάβουν χρώματα
  • Να μάθουν τον αριθμό 6
  • Να εξοικειωθούν με τις λέξεις Start και Finish, που αφορούν επιτραπέζια
  • Να εξοικειωθούν με φράσεις σχετικές με κατασκευές. Π.χ. Take … Make a …

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να εξασκηθούν στη συνεργασία
  • Να εξασκηθούν στο να ακολουθούν τους κανόνες ενός ομαδικού παιχνιδιού
  • Να διασκεδάσουν μαθαίνοντας

Υλικά & Μέσα

Υλικά:

  • Πλαστελίνη σε διαφορετικά χρώματα
  • 4-5 ζάρια

Μέσα: 0

Φύλλα εργασίας: A_B15_W01

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 1 διδακτική ώρα

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 Λέμε στα παιδιά “It’s playtime now!” κι εξηγούμε ότι θα παίξουμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τα ζώα που έχουμε μάθει ως τώρα στα Αγγλικά. Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες των τεσσάρων. Δίνουμε σε κάθε ομάδα το επιτραπέζιο φύλλο εργασίας (A_B15_W01) και λίγη πλαστελίνη σε διαφορετικά χρώματα.

Τα παιδιά κατασκευάζουν τα ‘πιόνια’ τους κάνοντας μικρές μπαλίτσες με την πλαστελίνη. Για παράδειγμα, λέμε στα παιδιά: “Take some plasticine. Make a small ball, like this…”, και δείχνουμε τι πρέπει να κάνουν κάνοντας κι εμείς το ίδιο.

Βήμα 2 Βάζουν όλα τα παιδιά τα ‘πιόνια’ τους στο τετράγωνο με τη λέξη ‘Start’. Εκμαιεύουμε τη σημασία της λέξης αυτής κάνοντας ερωτήσεις σχετικές με τις εμπειρίες των παιδιών. Π.χ. Όταν παίζουμε επιτραπέζιο πού βάζουμε τα πιόνια πρώτα; Θυμάστε πώς το λέμε αυτό το σημείο; κλπ. Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι, δείχνουμε στα παιδιά το ζάρι κι εκμαιεύουμε τους αριθμούς  από το 1 έως το 5. Επίσης, τους μαθαίνουμε τον αριθμό 6. (Εάν το θεωρούμε απαραίτητο, επαναλαμβάνουμε όλους τους αριθμούς για να βεβαιωθούμε ότι τα παιδιά τους θυμούνται. Π.χ. λέμε “Show me 4 red pencils, 6 white … 3 green … “).

Βήμα 3 Στη συνέχεια εξηγούμε τους κανόνες του παιχνιδιού. Συγκεκριμένα, δίνουμε από ένα ζάρι στην κάθε ομάδα και λέμε ότι ο κάθε παίχτης ρίχνει το ζάρι με τη σειρά. Όποιος φέρει τον πιο μεγάλο αριθμό θα ξεκινήσει να παίζει πρώτος. Κάθε παίχτης προχωράει στο επιτραπέζιο τόσα τετράγωνα όσα δείχνει ο αριθμός του ζαριού και ταυτόχρονα μετράει στα Αγγλικά τα τετράγωνα δυνατά. Σε όποιο τετράγωνο σταματήσει θα πρέπει να πει το όνομα του ζώου που βλέπει: ‘It’s a (gorilla)’. Αν δε μετρήσει και δεν πει τη λέξη σωστά, χάνει τη σειρά του (Miss a turn) και επιστρέφει στο τετράγωνο που ήταν πριν.

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, εμείς περνάμε από τις ομάδες και βοηθάμε ανάλογα.

Μπορούμε να πλαστικοποιήσουμε τις σελίδες με το ταμπλό του επιτραπέζιου παιχνιδιού και να τις χρησιμοποιούμε όποτε έχουμε χρόνο.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Φύλλο εργασίας

A_B15_W01

 

Αρχεία