B15 - Animals Board Game | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Παίζουμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι σε μικρές ομάδες.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά παίζουν και επαναλαμβάνουν ονόματα ζώων, χρώματα και αριθμούς.
Σύνδεση με άλλες δραστηριότητες
Επανάληψη στις δραστηριότητες Β1-Β6
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά:
Μέσα: 0
Φύλλα εργασίας: A_B15_W01
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 1 διδακτική ώρα
Βήμα 1 Λέμε στα παιδιά “It’s playtime now!” κι εξηγούμε ότι θα παίξουμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τα ζώα που έχουμε μάθει ως τώρα στα Αγγλικά. Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες των τεσσάρων. Δίνουμε σε κάθε ομάδα το επιτραπέζιο φύλλο εργασίας (A_B15_W01) και λίγη πλαστελίνη σε διαφορετικά χρώματα.
Τα παιδιά κατασκευάζουν τα ‘πιόνια’ τους κάνοντας μικρές μπαλίτσες με την πλαστελίνη. Για παράδειγμα, λέμε στα παιδιά: “Take some plasticine. Make a small ball, like this…”, και δείχνουμε τι πρέπει να κάνουν κάνοντας κι εμείς το ίδιο.
Βήμα 2 Βάζουν όλα τα παιδιά τα ‘πιόνια’ τους στο τετράγωνο με τη λέξη ‘Start’. Εκμαιεύουμε τη σημασία της λέξης αυτής κάνοντας ερωτήσεις σχετικές με τις εμπειρίες των παιδιών. Π.χ. Όταν παίζουμε επιτραπέζιο πού βάζουμε τα πιόνια πρώτα; Θυμάστε πώς το λέμε αυτό το σημείο; κλπ. Πριν ξεκινήσει το παιχνίδι, δείχνουμε στα παιδιά το ζάρι κι εκμαιεύουμε τους αριθμούς από το 1 έως το 5. Επίσης, τους μαθαίνουμε τον αριθμό 6. (Εάν το θεωρούμε απαραίτητο, επαναλαμβάνουμε όλους τους αριθμούς για να βεβαιωθούμε ότι τα παιδιά τους θυμούνται. Π.χ. λέμε “Show me 4 red pencils, 6 white … 3 green … “).
Βήμα 3 Στη συνέχεια εξηγούμε τους κανόνες του παιχνιδιού. Συγκεκριμένα, δίνουμε από ένα ζάρι στην κάθε ομάδα και λέμε ότι ο κάθε παίχτης ρίχνει το ζάρι με τη σειρά. Όποιος φέρει τον πιο μεγάλο αριθμό θα ξεκινήσει να παίζει πρώτος. Κάθε παίχτης προχωράει στο επιτραπέζιο τόσα τετράγωνα όσα δείχνει ο αριθμός του ζαριού και ταυτόχρονα μετράει στα Αγγλικά τα τετράγωνα δυνατά. Σε όποιο τετράγωνο σταματήσει θα πρέπει να πει το όνομα του ζώου που βλέπει: ‘It’s a (gorilla)’. Αν δε μετρήσει και δεν πει τη λέξη σωστά, χάνει τη σειρά του (Miss a turn) και επιστρέφει στο τετράγωνο που ήταν πριν.
Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, εμείς περνάμε από τις ομάδες και βοηθάμε ανάλογα.
Μπορούμε να πλαστικοποιήσουμε τις σελίδες με το ταμπλό του επιτραπέζιου παιχνιδιού και να τις χρησιμοποιούμε όποτε έχουμε χρόνο.