Γ7 - What are you doing? I’m playing in the playground… | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Μαθαίνουμε να μιλάμε για το τι κάνουμε αυτή τη στιγμή.
Περιγραφή δραστηριότητας
Τα παιδιά τραγουδώντας και παίζοντας επαναλαμβάνουν φράσεις σχετικές με το τι κάνουν σε μια συγκεκριμένη στιγμή, μιλούν για αθλήματα και για τα παιχνίδια που παίζουν στην παιδική χαρά.
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
Μέσα:
Φύλλο εργασίας: Β_Γ07_W01, Β_Γ07_W02, Β_Γ07_W03, Β_Γ07_W04, Β_Γ07_W05, Β_Γ07_W06
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες
Βήμα 1 Λέμε στα παιδιά ότι σήμερα θα πάμε στην παιδική χαρά που παίζουν ο Terry και η Mary, για να μας δείξουν τι κάνουν εκεί και πώς περνούν ευχάριστα. Ρωτάμε τα παιδιά αν πηγαίνουν και αυτά στην παιδική χαρά κι αν τους αρέσει. Βρίσκουμε την ευκαιρία για να μιλήσουμε πόσο καλό κάνει σε όλους μας να παίζουμε έξω στη φύση και να αθλούμαστε. Δείχνουμε μία εικόνα (Β_Γ07_C01) με την παιδική χαρά που πηγαίνουν ο Terry και η Mary. Πιθανός παραγόμενος λόγος:
- This is a playground. Do you visit a playground? Do you like playing there?
- Look! A slide! It’s red and yellow. This is a roundabout. This is a swing. Terry likes swinging very much. Mary likes spinning on the roundabout. She doesn’t like sliding, she feels dizzy. She likes football and basketball.
Μετά δείχνουμε κάθε μέρος της παιδικής χαράς και τα παιδιά επαναλαμβάνουν το σχετικό λεξιλόγιο.
Βήμα 2 Στη συνέχεια δείχνουμε τη μασκότ μας να «παίζει» πάνω στην εικόνα της παιδικής χαράς, να «κάνει κούνια, να «γυρίζει στο γύρο», να «παίζει στην τσουλήθρα» και ρωτάμε: ‘What are you doing, Terry?’ και εκείνος μας «απαντάει»: ‘I’m swinging/ I’m spinning on the roundabout/ I’m playing football/ I’m playing basketball, etc.’. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να επαναλαμβάνουν κάθε φορά. Συχνά κάνουμε ερωτήσεις για όσα παρουσιάσαμε και παροτρύνουμε διαφορετικά παιδιά να απαντούν.
Βήμα 3 Στη συνέχεια λέμε στα παιδιά ότι θα μάθουν ένα τραγουδάκι για την παιδική χαρά. Βάζουμε το βίντεο ή τραγουδάμε εμείς το τραγούδι ‘Playing in the playground’ (Β_Γ07_M01, στίχοι) και παράλληλα δείχνουμε την εικόνα της παιδικής χαράς στον πίνακα για να κατανοούν τα παιδιά το λεξιλόγιο. Μετά το τραγουδάμε όλοι μαζί όσο τα παιδιά χαίρονται και διασκεδάζουν.
Βήμα 4 Μετά δείχνουμε στα παιδιά μερικές εικόνες (Β_Γ07_W01, Β_Γ07_W02, Β_Γ07_W03, Β_Γ07_W04, Β_Γ07_W05, Β_Γ07_W06) όπου οι ήρωες κάνουν σκι, παίζουν τένις, ποδόσφαιρο, μπάσκετ, κάνουν τάε κβο ντο, μπαλέτο, παίζουν σκάκι. Λέμε στα παιδιά:
- Do you like sports? Do you play football/ basketball/ tennis at your playground or in the park?
- Look! These are some comic heroes playing in the park. Look at this bear. He’s playing football. This crocodile’s playing tennis. The bird’s playing basketball and this pretty mouse’s dancing. What’s this cat doing? He’s doing tae kwon do.
Βήμα 5 Μετά κολλάμε τις φιγούρες στον πίνακα με blu tack και ρωτάμε τα παιδιά:
- What’s this bear doing?
- It’s playing football.
- What’s this crocodile doing?
- It’s playing tennis, etc.
Βήμα 6 Μετά ζητάμε από ένα παιδί να σηκωθεί και να μιμηθεί με κινήσεις ότι παίζει κάποιο άθλημα το οποίο μας έχουν πει χωρίς να το ακούσουν οι υπόλοιποι. Ρωτάμε την τάξη:
- What’s Michalis doing?
Τα παιδιά ρωτούν:
- Is he playing football?
Εμείς απαντάμε:
- Yes, he is/No, he isn’t.
Μετά γυρίζουμε στο παιδί και το ρωτάμε:
- What are you doing, Michalis?
Κι εκείνος απαντάει το τι πραγματικά μιμείται ότι παίζει.
- I’m playing football.
Σηκώνουμε όλα τα παιδιά ή βάζουμε τα παιδιά να παίξουν μεταξύ τους σε ομάδες και εμείς επιβλέπουμε και βοηθούμε.
Βήμα 7 Προαιρετικά τους μαθαίνουμε ένα ακόμη τραγουδάκι. Βάζουμε στο βίντεο το τραγούδι ‘Mr Monkey, what are you doing?’ ή το τραγουδάμε εμείς (Β_Γ07_M02, στίχοι) και κάνουμε και τις κινήσεις. Μπορούμε αν θέλουμε να αλλάξουμε και τα λόγια, όπως μας βολεύει. Έτσι αντί ο αρκούδος να χορεύει μπορεί να παίζει μπάλα και αντί το κουνέλι να χοροπηδά μπορεί να παίζει τένις. Τραγουδάμε όσο τα παιδιά χαίρονται και διασκεδάζουν.
Βήμα 8 Δίνουμε στα παιδιά τα φύλλα εργασίας (Β_Γ07_W01, Β_Γ07_W02, Β_Γ07_W03, Β_Γ07_W04, Β_Γ07_W05, Β_Γ07_W06) με τα αθλήματα και τις λέξεις γραμμένες με διακεκομμένες γραμμές και τους ζητάμε να επιλέξουν όποιο από αυτά τους ενδιαφέρει, να το χρωματίσουν, να γράψουν το άθλημα και να το κόψουν. Όποιος τελειώνει έρχεται στον πίνακα και παρουσιάζεται. Πιθανός παραγόμενος λόγος:
- Hi, I’m Giannis, I’m in the park/ playground and I’m playing football/ basketball/ tennis, etc. Ι like sports.
Αν θέλουμε μπορούμε να έχουμε κολλήσει στον τοίχο ένα χαρτόνι χρωματιστό με την επιγραφή ‘At the playground’ και τα παιδιά, αφού παρουσιαστούν να κολλούν τη ζωγραφιά τους εκεί.
Β_Γ07_C01 | Β_Γ07_F01 | Β_Γ07_F02 | Β_Γ07_F03 | Β_Γ07_F04 |
Β_Γ07_F05 | Β_Γ07_F06 | Β_Γ07_F01-6 |
Φύλλα εργασίας
Β_Γ07_W01 | Β_Γ07_W02 | Β_Γ07_W03 | Β_Γ07_W04 | Β_Γ07_W05 |
Β_Γ07_W06 |
Playing in the playground
Playing in the playground
Having lots of fun
Playing in the playground
Good for everyone.
Laughing in the sunshine
Do it every day
Playing in the playground
Lots of games to play.
Skipping in the playground
Playing football, too
Playing with a toy car
Lots of things to do.
Laughing in the sunshine
Do it every day
Playing in the playground
Lots of games to play.
Swinging in the playground
Going down the slide
Spinning on a roundabout
What a dizzy ride.
Mr Bear, Mr Bear
What are you doing?
I’m dancing, dancing, dancing
Cha, cha, cha
Miss Rabbit, Miss Rabbit
What are you doing?
I’m hopping, hopping, hopping
Hop, hop, hop
Mr Monkey, Mr Monkey
What are you doing?
I’m crying, crying, crying
Boo, hoo, hoo