Γ5 - Round the world in …one day | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Επαναλαμβάνουμε κάποια μέσα μεταφοράς, μαθαίνουμε καινούργια και μπαίνουμε «νοερά» μέσα σε αυτά για να ταξιδέψουμε σε άλλες χώρες.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά μαθαίνουν τα μέσα μεταφοράς, και ταξιδεύουν σε άλλες χώρες.
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
Μέσα:
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο:
Φύλλο εργασίας: (B_Γ05_W01)
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 1 διδακτική ώρα
Βήμα 1 Λέμε στα παιδιά ότι η μασκότ θα ήθελε να ταξιδέψει και ζητά τη βοήθειά τους. Τα παιδιά θα πρέπει να προτείνουν στη μασκότ το καλύτερο κατά την εκτίμησή τους μέσο μεταφοράς διαλέγοντας μέσα από τις κάρτες που έχουν μπροστά τους (έχουμε φροντίσει να έχουμε αρκετά αντίτυπα των καρτών). Χωρίζουμε τα παιδιά σε 6 ομάδες ( για 24 παιδιά) και αφήνουμε από 2-3 κάρτες (B_Γ05_F01, B_Γ05_F02, B_Γ05_F03, B_Γ05_F04, B_Γ05_F05, B_Γ05_F06, B_Γ05_F07, B_Γ05_F08, B_Γ05_F09) σε κάθε ομάδα. Διερευνούμε λίγο το αν θυμούνται κάποιο σχετικό λεξιλόγιο, όπως : donkey, car, train, bus, etc. Τους παροτρύνουμε να πουν και να φωνάξουν προς τη μασκότ: Take a car/ Take a ship/ Take a horse/ take a train/Take a hot air balloon/ Take a magic carpet, etc. Μόλις η κάθε ομάδα επιλέξει το μέσο μεταφοράς που θεωρούν ότι θα είναι το ιδανικότερο για το ταξίδι της μασκότ, τους ρωτάμε σε ποια χώρα νομίζουν ότι η μασκότ θα ήθελε να πάει. Βοηθάμε λίγο με τις χώρες δίνοντάς του την ευκαιρία να πουν τα ονόματα χωρών που έχουν ακούσει ή σε περίπτωση που κάποιοι μαθητές προέρχονται από άλλη χώρα να αναφέρουν τη χώρα προέλευσης τους. Δίνουμε παραδείγματα χωρών, όπως India, Albania, Bulgaria, U.S.A, Ukraine, England, etc. Αν υπάρχει χρόνος οι μαθητές που έχουν επισκεφτεί ή προέρχονται από άλλη χώρα μπορούν να μας πουν λίγα πράγματα για αυτή τη χώρα.
Βήμα 2 Στη συνέχεια, ζητάμε από όποιο παιδί θέλει, να σηκωθεί και να μιμηθεί ότι οδηγεί ή ταξιδεύει με κάποιο μέσο. Ζητάμε από τα υπόλοιπα παιδιά να μαντέψουν, π.χ. You are driving a car / You are sailing a ship/ You are travelling on a train/ You are riding on a horse. Βάζουμε στα παιδιά το αντίστοιχο βίντεο (βλ. προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο) ή το τραγούδι ‘Over the mountains’ (B_Γ05_M01, στίχοι) και τα παροτρύνουμε να τραγουδήσουν και αυτά. Αντίστοιχα μπορούμε να τους ζητήσουμε να μαντέψουν σε ποια χώρα θέλει να φτάσει ο συμμαθητής τους.
Βήμα 3 Κατόπιν, δίνουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας (B_Γ05_W01) με τα 14 μέσα μεταφοράς και τους λέμε ότι θέλουμε να χρωματίσουν μόνο τα μέσα μεταφοράς που ακούγονται στο τραγούδι. Παράλληλα τους βάζουμε να ακούσουν το τραγούδι άλλη μία ή δύο φορές. Επιβραβεύουμε ανάλογα.
B_Γ05_F01 | B_Γ05_F02 | B_Γ05_F03 | B_Γ05_F04 | B_Γ05_F05 |
B_Γ05_F06 | B_Γ05_F07 | B_Γ05_F08 | B_Γ05_F09 | B_Γ05_F01-6 |
B_Γ05_F07-9 |
B_Γ05_W01 |
Over the mountains
I'm driving in a car
I'm driving in a car
I'm driving in a car
I'm driving in a car
Over the mountains
Through the trees
Travel the world
And the seven seas
I'm sailing on a ship
I'm sailing on a ship
I'm sailing on a ship
I'm sailing on a ship
I'm sailing on a ship
I'm driving in a car and
Over the mountains
Through the trees
Travel the world
And the seven seas
I'm travelling on a train
I'm travelling on a train
I'm travelling on a train
I'm travelling on a train
I'm travelling on a train
I'm sailing on a ship
I'm driving in a car and
Over the mountains
Through the trees
Travel the world
And the seven seas
I'm riding on a horse
I'm riding on a horse
I'm riding on a horse
I'm riding on a horse
I'm riding on a horse
I'm travelling on a train
I'm sailing on a ship
I'm driving in a car and
Over the mountains
Through the trees
Travel the world
And the seven seas
Travel the world
And the seven seas