Γ2 - My daily routine | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Μιλάμε για την καθημερινή μας ρουτίνα.
Περιγραφή δραστηριότητας
Η μασκότ παρουσιάζει στα παιδιά τι κάνει το πρωί, το μεσημέρι και το βράδυ. Κατόπιν τα παιδιά παίζουν στην αυλή μαθαίνοντας την ώρα.
Γλωσσικοί στόχοι
Υλικά & Μέσα
Υλικά:
Μέσα:
Φύλλα εργασίας: Β_Γ02_W01, Β_Γ02_W02
ABC
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες
Βήμα 1 Ξεκινάμε το μάθημα κρατώντας τη μασκότ και λέγοντας στα παιδιά ότι η Mary θέλει να τους παρουσιάσει τις καθημερινές της δραστηριότητες. Ρυθμίζουμε ένα ρολόι τοίχου στις 7 ακριβώς και λέμε: ‘I wake up at 7 o’clock in the morning’. Παράλληλα κολλάμε την αντίστοιχη εικόνα (B_Γ02_C01) με blu tack στον πίνακα. Μετά γυρνάμε τους δείκτες στις 8 ακριβώς και λέμε: ‘I go to school at 8 o’clock in the morning’ – κολλάμε δίπλα στην προηγούμενη εικόνα τη νέα (B_Γ02_C02). Συνεχίζουμε τη διαδικασία αλλάζοντας τις ώρες στο ρολόι, κολλώντας τις εικόνες και λέγοντας: ‘I do Μaths at school at 10 o’clock in the morning’ (B_Γ02_C03), ‘I go back home at 2 o’clock in the afternoon’ (B_Γ02_C04), ‘I have lunch at 3 o’ clock in the afternoon’ (B_Γ02_C05), ‘I do my homework at 4 o’clock in the afternoon’ (B_Γ02_C06), ‘I play with my friends in the garden at 6 o’clock in the afternoon’ (B_Γ02_C07), ‘I have a shower at 8 o’clock in the evening’ (B_Γ02_C08), ‘I go to bed at 9 o’clock at night’ (B_Γ02_C09).
Βήμα 2 Τώρα η μασκότ θέλει να δει αν τα παιδιά θυμούνται την καθημερινή της ρουτίνα και ρωτάει ενώ παράλληλα δείχνει την κατάλληλη εικόνα. ‘I do Μaths at school. What’s the time?’ ‘I have lunch. What’s the time?’, etc.
Βήμα 3 Ξεκολλάμε από τον πίνακα τις εικόνες, δίνουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας 1 (Β_Γ02_W01) και τους ζητάμε να θυμηθούν τις καθημερινές δραστηριότητες της μασκότ και να τις βάλουν στη σειρά αριθμώντας τις εικόνες. Όταν τελειώσουν, τους ζητάμε να ανταλλάξουν τα φυλλάδια με το διπλανό τους, προκειμένου ό ένας να ελέγξει τις απαντήσεις του άλλου. Εμείς ξαναλέμε τη ρουτίνα της μασκότ διευκολύνοντας έτσι τον έλεγχο και στο τέλος προτρέπουμε τα παιδιά να ζωγραφίσουν τις εικόνες του δικού τους φύλλου εργασίας, εάν το επιθυμούν.
Βήμα 4 Κατόπιν δίνουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας 2, (Β_Γ02_W02) και τους ζητάμε να διαβάσουν μαζί μας τι λένε οι κύκλοι στη μέση της σελίδας, δηλ.: In the morning, In the afternoon, In the evening, At night. Εξηγούμε πως θα πρέπει να αντιστοιχίσουν τις δραστηριότητες της μασκότ με τα κατάλληλα μέρη της ημέρας. Ελέγχουμε τις απαντήσεις όλοι μαζί.
Βήμα 5 Στην αυλή του σχολείου παίζουμε το παιχνίδι ‘What’s the time, Mr Wolf?”, το οποίο τα παιδιά γνωρίζουν από την Α τάξη. Ένα παιδί κλείνει τα μάτια του και ‘τα φυλάει’ κάνοντας το λύκο, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά στήνονται σε μια σειρά ο ένας δίπλα στον άλλο 10-15 μέτρα μακριά. Ρωτούν όλα μαζί το λύκο: ‘What’s the time, Mr Wolf?’ και ο λύκος απαντά για παράδειγμα: ‘It’s three o’clock’. Τα παιδιά κάνουν τόσα βήματα όσες και οι ώρες που τους είπε ο λύκος πλησιάζοντάς τον. Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι ο λύκος να αντιληφθεί από το θόρυβο ότι έχουν πλησιάσει πολύ κοντά του οπότε στην ερώτηση: ‘What’s the time, Mr Wolf?’ απαντά: ‘It’s lunch/dinner time!’ και αρχίζει να κυνηγά τα παιδιά που τρέχουν προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Το παιδί που θα πιάσει ο λύκος παίρνει τη θέση του και ‘τα φυλάει’ εκείνο.
B_Γ02_C01 | B_Γ02_C02 | B_Γ02_C03 | B_Γ02_C04 |
B_Γ02_C05 | B_Γ02_C06 | B_Γ02_C07 | B_Γ02_C08 |
B_Γ02_C09 |
Φύλλα εργασίας
Β_Γ02_W01 | Β_Γ02_W02 |
ABC
O_W |
Στίχοι τραγουδιού
O,o
1.00 o’clock, 2.00 o’clock, 3.00 o’ clock, rock
4.00 o’clock, 5.00 o’clock, 6.00 o’ clock, rock
Rock, rock, rock
‘round the clock tonight!