ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - B' τάξη
Γ1 - Days of the week and weekly activities
Περιγραφή δραστηριότητας Προτεινόμενη
διαδικασία
Εκπαιδευτικό
Υλικό
Περιεχόμενα
κύκλου

Περιγραφή δραστηριότητας

Μαθαίνουμε τραγούδια για τις ημέρες της εβδομάδας και τις εβδομαδιαίες δραστηριότητες.

Περιεχόμενο

Τα παιδιά μαθαίνουν τις ημέρες της εβδομάδας και μιλούν για δραστηριότητες που κάνουν κάθε εβδομάδα, τραγουδώντας και ζωγραφίζοντας.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να μάθουν τις ημέρες της εβδομάδας: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday
  • Να μιλούν για τις ημέρες της εβδομάδας και να ακολουθούν οδηγίες: On Sunday tap your toes, On Monday rub your nose, etc.
  • Να μιλούν για τις ημέρες της εβδομάδας και να μάθουν να μιλούν για δραστηριότητες που κάνουν πολλά παιδιά κάθε εβδομάδα: On Monday/ Tuesday/ Wednesday/ Thursday/ Friday/ Saturday/ Sunday I go to school/ play soccer/ football in the yard, etc.
  • Να περιγράφουν τις δραστηριότητες των άλλων, π.χ. What does s/he do on Monday? On Monday(s) s/he goes to school, s/he does her/his homework, s/he plays football, s/he plays with her/his friends/with her/his toys, s/he watches TV, s/he goes to the cinema, s/he eats out, s/he goes for a walk
  • Να συνθέτουν τις ημέρες της εβδομάδας με μαγνητάκια πάνω σε μαγνητικό πίνακα

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να διασκεδάσουν μαθαίνοντας τραγούδια για τις ημέρες της εβδομάδας και για δραστηριότητες
  • Να αναπτύξουν τον συντονισμό και συγχρονισμό κινήσεων και ρυθμού
  • Να κάνουν προγραφικές ασκήσεις

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

  • Αφίσα με τις ημέρες της εβδομάδας (B_Γ01_C01)
  • Μαγνητικός πίνακας
  • Μαγνητάκια με τα γράμματα της αγγλικής αλφαβήτου (εναλλακτικά πλαστικά ή υφασμάτινα γράμματα της αλφαβήτου) για να συνθέτουν τις ημέρες της εβδομάδας.
  • CD (B_Γ01_Μ01B_Γ01_Μ02)

Μέσα:

  • CD player και/ή H/Y

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο:  0

Φύλλο εργασίας: B_Γ01_W01

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 Λέμε στα παιδιά ότι σήμερα θα μιλήσουμε για τις ημέρες της εβδομάδας και τις δραστηριότητες που κάνουμε μέσα στην εβδομάδα. Τους δείχνουμε την αφίσα του πρώτου τραγουδιού (B_Γ01_C01) και μαθαίνουμε να λέμε τις ημέρες τις εβδομάδας και να κάνουμε τις αντίστοιχες κινήσεις.

-      On Sunday tap your toes
-      On Monday rub your nose
-      On Tuesday spin around
-      On Wednesday touch the ground
-      On Thursday make no sound
-      On Friday stamp your feet
-      On Saturday take a seat!

Επαναλαμβάνουμε αρκετές φορές, μέχρι να μάθουν τα παιδιά να λένε το τραγούδι με άνεση. Αν ο χώρος της τάξης το επιτρέπει, κάνουμε κύκλο και λέμε το τραγούδι όλοι μαζί.

Βήμα 2 (Προαιρετικό) Στη συνέχεια, μαθαίνουμε το τραγούδι ‘Days of the Week’ (B_Γ01_Μ02).  Επαναλαμβάνουμε τα λόγια του τραγουδιού και μαθαίνουμε τι κάνουμε κάθε ημέρα της εβδομάδας, On Monday: I play soccer in the yard. On Tuesday: I help mummy, it's hard. On Wednesday: I like to ride my bike. On Thursday: Grandpa takes me for a hike. On Friday: I play with Leo, he's funny. On Saturday: I swim, if it's sunny. On Sunday: I play with Andrew, my friend. Όταν μάθουν καλά τα λόγια μπορούν να σηκωθούν και να το τραγουδήσουν και να το χορέψουν σε ομάδες ή/ και όλοι μαζί.

Βήμα 3 Ξαναδείχνουμε την αφίσα του πρώτου τραγουδιού στα παιδιά (B_Γ01_C01)  και αν έχουμε μαγνητικό πίνακα στην τάξη, δίνουμε στα παιδιά μαγνητάκια με τα γράμματα της Αγγλικής αλφαβήτου και αυτά συνθέτουν τις ημέρες τις εβδομάδας, MONDAY, TUESDAY, etc. Αν δεν έχουμε μαγνητάκια μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε απλά γράμματα, πλαστικά ή υφασμάτινα. Αφού συνθέσουν τις ημέρες της εβδομάδες τα παιδιά λένε μία πρόταση, π.χ. On Monday I play football. Στη συνέχεια ρωτάμε: What does he do on Monday? On Monday he plays football. On Tuesday I do my homework…What does he do on Tuesday? He does his homework. Συνεχίζουμε με άλλο παιδί, μέχρι να τελειώσουν όλες οι ημέρες της εβδομάδας. 

Βήμα 4 Στη συνέχεια δίνουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας με τις ημέρες της εβδομάδας (B_Γ01_W01).Τα παιδιά γράφουν τις ημέρες και στο πίσω μέρος κάθε ημέρας ζωγραφίζουν την αγαπημένη τους δραστηριότητα μέσα σε αυτή. Μετά κόβουν τις καρτελίτσες τους με τις 7 ημέρες της εβδομάδας και παρουσιάζουν τις ζωγραφιές τους στην τάξη, π.χ. On Wednesday(s) I ride my bike. Έπειτα ανταλλάσσουν ζωγραφιές με τους διπλανούς τους και  κάνουν παντομίμα για να μαντέψουν οι υπόλοιποι: π.χ. On Wednesday(s), s/he watches TV. On Friday(s), s/he eats out.

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Εικόνες

B_Γ01_C01

 

Φύλλο εργασίας

B_Γ01_W01

 

Ακουστικό υλικό

Στίχοι

DAYS OF THE WEEK

On Sunday tap your toes,
On Monday rub your nose,
On Tuesday spin around,
On Wednesday touch the ground,
On Thursday make no sound,
On Friday stamp your feet
On Saturday take a seat!
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday

THESE ARE THE DAYS OF THE WEEK

Monday, Tuesday, Wednesday,
Thursday, Friday, Saturday and Sunday.|
These are the days of the week,
These are the days of the week,
Listen, close and then repeat.

Do you know the days of the week?

Monday, Tuesday, Wednesday,
Thursday, Friday, Saturday and Sunday.
These are the days of the week,
These are the days of the week,
Listen, close and then repeat.

Do you know the days of the week?

On Monday I play soccer in the yard.
On Tuesday I help mummy and it's hard.
On Wednesday I like to ride my bike.
On Thursday Grandpa takes me for a hike.
On Friday I play with Leo and he's funny.
On Saturday I swim, if it's sunny.
On Sunday I play with Andrew, my friend.
On Monday we start the week again!

Ok everybody, now it's your turn.
Let's sing the days of the week together!

Monday, Tuesday, Wednesday,
Thursday, Friday, Saturday and Sunday.
Now you know the days of the week,
Now you know the days of the week,
I'm glad that I don't have to repeat
Now you know the days of the week.

Αρχεία