E6 - Easter egg hunt | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Ακούμε μια πασχαλινή ιστορία για ένα λαγουδάκι και για το κυνήγι των πασχαλινών αβγών.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά ακούν μια πασχαλινή ιστορία και βάζουν τις εικόνες της ιστορίας στη σειρά. Μαθαίνουν λεξιλόγιο σχετικό με το Πάσχα παίζοντας το κυνήγι των πασχαλινών αβγών.
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
Μέσα:
Φύλλα εργασίας: B_E06_W01, B_E06_W02
ABC
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο:
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες
Βήμα 1 Ρωτάμε τα παιδιά τι γνωρίζουν για τα έθιμα του Πάσχα στην Ελλάδα (πάμε στην εκκλησία, βάφουμε αβγά, φτιάχνουμε κουλουράκια, ανάβουμε τις λαμπάδες μας, ψήνουμε αρνί, κλπ.). Εάν δεν αναφερθούν στα κόκκινα αβγά, τους το θυμίζουμε και τους λέμε ότι θα τους διηγηθούμε μια πασχαλινή ιστορία. Παρουσιάζουμε στα παιδιά τις εικόνες με τυχαία σειρά (B_E06_C01, B_E06_C02, B_E06_C03, B_E06_C04, B_E06_C05, B_E06_C06, B_E06_C07) και τις κολλάμε στον πίνακα με blu tack. Καθώς τις κολλάμε παρουσιάζουμε το νέο λεξιλόγιο που θα χρειαστούν τα παιδιά για να κατανοήσουν την ιστορία που θα τους αφηγηθούμε αργότερα. Βάζοντας για παράδειγμα το λαγό στον πίνακα λέμε: ‘This is an Easter bunny’ και ζητάμε από τα παιδιά να επαναλάβουν. Συνεχίζουμε με τις άλλες εικόνες με τα δύο παιδάκια και τα πασχαλινά αβγά. Καθώς δείχνουμε τις εικόνες κάνουμε ερωτήσεις όπως για παράδειγμα: ‘How many children are there/ How many boys/girls are there/ Where are the children/ Are they happy/ What are they wearing/ What colour are the eggs?’
Βήμα 2 Λέμε στα παιδιά να καθίσουν αναπαυτικά και παίζουμε την ιστορία ‘The Easter Bunny’ στο CD player (B_E06_M01, λόγια). Ρωτάμε τα παιδιά αν τους άρεσε η ιστορία και ποιος από τους ήρωες τους εντυπωσίασε περισσότερο και γιατί.
Βήμα 3 Μοιράζουμε σε κάθε παιδί το φύλλο εργασίας 1 (B_E06_W01) που δείχνει τέσσερις εικόνες από την ιστορία που τους αφηγηθήκαμε. Τους ζητάμε να παρατηρήσουν καλά τις εικόνες και αφού ακούσουν ξανά την ιστορία να βάλουν τις εικόνες στη σειρά γράφοντας το σωστό αριθμό στο αντίστοιχο κουτάκι (Η σωστή σειρά των εικόνων είναι: 4, 1, 3, 2).
Αμέσως μετά ελέγχουμε τις απαντήσεις κολλώντας τις έγχρωμες εικόνες με τη σειρά στον πίνακα (B_E06_C04, B_E06_C05, B_E06_C06, B_E06_C07)
Ζητάμε από τα παιδιά να κόψουν τις εικόνες στο φύλλο εργασίας τους και να τις κολλήσουν με τη σωστή σειρά σε μια λευκή σελίδα Α4. Στη συνέχεια τα ενθαρρύνουμε να μας διηγηθούν την ιστορία, κοιτώντας τις εικόνες. Εμείς τα βοηθάμε είτε υπενθυμίζοντας το λεξιλόγιο, είτε κάνοντας ερωτήσεις για να τα διευκολύνουμε να συνεχίσουν την αφήγηση της ιστορία, π.χ.
- What is Easter Bunny doing? (He’s painting some eggs.)
- Where is Easter Bunny? (He’s under the tree.)
- What colour are the eggs? (They’re red and blue and green and purple and orange.)
- What’s Easter Bunny doing? (He’s hiding the eggs.)
- Where’s he hiding them? (In the garden.)|
- Where are the eggs? (on the tree, behind the flowers, etc.)
- What do the children say? (Thank you, Easter Bunny. Happy Easter!)
Βήμα 4 Από το διάλειμμα έχουμε φροντίσει να κρύψουμε μέσα στη τάξη τα χαρτονένια πασχαλινά αβγά (Β_Ε06_W02). Αν έχουμε μεγάλο αριθμό παιδιών μπορούμε να ετοιμάσουμε τα χαρτονένια αβγά μαζί με τα παιδιά από το προηγούμενο μάθημα ή να ζητήσουμε από τους μαθητές μεγαλύτερων τάξεων να μας βοηθήσουν. Φροντίζουμε να κρύψουμε αριθμό αβγών ίσο ή μεγαλύτερο από τον αριθμό των μαθητών μας. Ζητάμε από τα παιδιά να σχηματίσουν ζευγάρια και τους εξηγούμε ότι θα παίξουμε το κυνήγι των πασχαλινών αβγών όπως έκαναν και τα παιδιά της ιστορίας μας και λέμε: ‘We’re going on an Easter Egg Hunt’. Όταν το ζευγάρι των παιδιών βρουν δύο αβγά, τα χρωματίζουν, τα στολίζουν και μας τα φέρνουν. Εμείς τους κάνουμε από μία ερώτηση για το κάθε αβγό που μας φέρνουν, σχετική με τις εικόνες της πασχαλινής ιστορίας, π.χ.
- Who’s this?
- Is this a boy or a girl?
- How many boys/girls/trees, are there?
- Has Bunny got a basket?
- What colour are the trees/ flowers, etc?
- What is this boy/girl wearing?
- Is there a blue flower in the garden?
- Can the children find the eggs?
- Are the children happy/ sad?
- Are there five eggs in the basket?
Επιβραβεύουμε τα παιδιά δίνοντάς τους το ζωγραφισμένο αβγό. Μπορούμε να κάνουμε μια τρύπα με τον διακορευτή και να περάσουμε μια κορδέλα που θα δέσουμε φιόγκο για να μπορούν να τα κρεμάσουν στην τάξη, στο δωμάτιό τους ή στη λαμπάδα τους. Προαιρετικά, μπορούμε να τους δίνουμε από ένα σοκολατένιο πασχαλινό αβγουλάκι που έχουμε προνοήσει να φέρουμε.
Βήμα 5 Τελειώνουμε το μάθημα τραγουδώντας το τραγούδι ‘If you like the Easter Bunny’ (B_E06_M02, στίχοι). Σηκώνουμε τα παιδιά όρθια, σχηματίζουμε έναν κύκλο και τραγουδάμε, πηδώντας κάθε φορά που λέμε: ‘Hop, hop, hop’. Το επαναλαμβάνουμε πολλές φορές και ζητάμε από τα παιδιά να τραγουδούν μαζί μας. Στο τέλος λέμε ‘Happy Easter!’ και ζητάμε από τα παιδιά να επαναλάβουν την ευχή καθώς βγαίνουν από την αίθουσα.
Εικόνες
B_E06_C01 | B_E06_C02 | B_E06_C03 | B_E06_C04 |
B_E06_C05 | B_E06_C06 | B_E06_C07 |
Φύλλα εργασίας
B_E06_W01 | B_E06_W02 |
ABC
E_C |
Φύλλο εργασίας ABC
E_W |
Ακουστικό υλικό
THE EASTER BUNNY
Bunny is an Easter bunny. He is nice and he likes children. Bunny is painting some eggs under a tree. The eggs are beautiful! They are red, and blue and green and purple and orange.
Then Bunny thinks: ‘Let's play a game’ and he hides the eggs in the garden. Ιn the trees, behind the flowers, near the fence, everywhere in the garden.
On Easter day the children come into the garden and look for the beautiful Easter eggs. ‘Where are the eggs?’ they say. ‘There's one in the tree’, says George. ‘There's one behind the flowers’, says Ann. The children find all the eggs.
George, Ann, Mary and Tom are happy. They smile and say: ‘Thank you Easter Bunny! Happy Easter!’.
IF YOU LIKE THE EASTER BUNNY
If you like the Easter Bunny, hop, hop, hop (πηδάμε σαν λαγουδάκια)
If you like the Easter Bunny, hop, hop, hop
If you like the Easter Bunny and you think he's really funny,
If you like the Easter Bunny, hop, hop, hop.
Ee
Eli the elephant has got an egg,
an egg, an egg, an egg,
But Nelly wants the egg.
And so does Meg.
And so does Meg.