Δ2 - Why are you happy? | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Μιλάμε για διαφορετικά συναισθήματα.
Περιεχόμενο
Τα παιδιά διαβάζουν όλα μαζί ένα βιβλίο και ανακαλύπτουν γιατί η μασκότ έχει διαφορετικά συναισθήματα.
Γλωσσικοί στόχοι
Παιδαγωγικοί στόχοι
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
Μέσα:
Φύλλα εργασίας: 0
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο
Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες
Βήμα 1 Μπαίνουμε στην τάξη με τη μασκότ και το «βιβλίο» μας (B_Δ02_C01, B_Δ02_C02, B_Δ02_C03, B_Δ02_C04, B_Δ02_C05, B_Δ02_C06, B_Δ02_C07, B_Δ02_C08, B_Δ02_C09, B_Δ02_C10, B_Δ02_C11, B_Δ02_C12), δηλαδή τις εικόνες τη μία πίσω από την άλλη, σαν αν είναι σελίδες βιβλίου. Η μασκότ είναι χαρούμενη, χαιρετάει τα παιδιά και λέει:
- Hello, children! I’m very happy today. Do you want to know why?
Παροτρύνουμε τα παιδιά να ρωτήσουν ‘Why?’
Η μασκότ απαντά: ‘Because I’ve got a new book.’ Και δείχνει το βιβλίο.
Καλούμε τα παιδιά να καθίσουν αναπαυτικά γύρω μας και ξεκινάμε την ανάγνωση του βιβλίου παίρνοντας την κατάλληλη έκφραση κάθε φορά και δίνοντας στη φωνή μας τον ανάλογο χρωματισμό. Εναλλακτικά μπορούμε να παίξουμε την ιστορία (Β_Δ02_M01, κείμενο) στο CD player. Επίσης, σε όλα τα στάδια της ανάγνωσης της ιστορίας δείχνουμε με το χέρι μας το κείμενο. Ταυτόχρονα μπορούμε σε κάθε καινούρια σελίδα να εμπλέκουμε τους μαθητές κάνοντας ερωτήσεις για την εικόνα, όπως:
- Who’s this?
- What’s this?
- What colour is this?
- Is she happy/sad/hungry?, etc.
Βήμα 2 Στη συνέχεια διαβάζουμε το βιβλίο για δεύτερη φορά εμπλέκοντας και τα παιδιά. Τα χωρίζουμε σε δύο ομάδες. Η μια ομάδα θα λέει πώς αισθάνεται η μασκότ και η άλλη ομάδα θα ρωτάει ‘Why?’. Εμείς δίνουμε την εξήγηση και θα ενθαρρύνουμε τα παιδιά να την επαναλάβουν.
Βήμα 3 Έπειτα, χρησιμοποιώντας blu tack, βάζουμε στην μια πλευρά του πίνακα ανακατεμένες τις φωτοτυπημένες σελίδες του βιβλίου με τα συναισθήματα και στην άλλη τις εικόνες με τις αιτίες. Ζητάμε από ένα παιδί να διαλέξει μία εικόνα συναισθήματος, να προσποιηθεί ότι είναι η μασκότ και να μας πει πώς αισθάνεται. Στη συνέχεια ρωτάμε ‘Why?’ και τότε θα πρέπει να βρει την αντίστοιχη σελίδα που δίνει την εξήγηση και να μας τη ‘διαβάσει’.
Βήμα 4 Όταν έχουμε κάνει αρκετή εξάσκηση, ζητάμε από δύο παιδιά να διαλέξουν μια περίσταση και να υποδυθούν τους αντίστοιχους ρόλους. Τους προτείνουμε ότι μπορεί να έπαιζαν ποδόσφαιρο ή να κολυμπούσαν στην πισίνα και είναι κουρασμένοι, ότι έχασε η ομάδα τους και είναι λυπημένοι, ότι μπορεί να έσπασε ένα παιγνίδι και να είναι θυμωμένοι, κλπ. για να δώσουμε ιδέες για το τι εννοούμε περίσταση.
Πιθανός διάλογος:
- Hello, Maria. How are you?
- I’m tired.
- Why?
- Because I played football.
Βήμα 5 Κλείνουμε το μάθημα τραγουδώντας το τραγούδι ‘If you’re happy and you know it’ (Β_Δ02_M02, στίχοι) το οποίο τα παιδιά μπορεί να θυμούνται από την α’ τάξη και αν υπάρχει βιντεοπροβολέας ταυτόχρονα παρακολουθούμε και το αντίστοιχο βίντεο.
B_Δ02_C01 | B_Δ02_C02 | B_Δ02_C03 | B_Δ02_C04 |
B_Δ02_C05 | B_Δ02_C06 | B_Δ02_C07 | B_Δ02_C08 |
B_Δ02_C09 | B_Δ02_C10 | B_Δ02_C11 | B_Δ02_C12 |
Ακουστικό υλικό
MY NEW BOOK
How are you, today?
I’m happy.
Why?
Because I’ve got a new book.
How are you, today?
I’m sad.
Why?
Because my dog is sick.
How are you, today?
I’m hungry.
Why?
Because I left my sandwich at home.
How are you, today?
I’m thirsty.
Why?
Because I played basketball.
How are you, today?
I’m angry.
Why?
Because we lost the game.
How are you, today?
I’m sleepy.
Why?
Because I’m tired.
IF YOU'RE HAPPY AND YOU KNOW IT
If you're happy and you know it, clap your hands
If you're happy and you know it, clap your hands
If you're happy and you know it, and you really want to show it
If you're happy and you know it, clap your hands.
If you're happy and you know it, stamp your feet
If you're happy and you know it, stamp your feet
If you're happy and you know it, and you really want to show it
If you're happy and you know it, stamp your feet.
If you're happy and you know it, shout ‘Hurray!’
If you're happy and you know it, shout ‘Hurray!’
If you're happy and you know it, and you really want to show it
If you're happy and you know it, shout ‘Hurray!’
If you're happy and you know it, do all three
If you're happy and you know it, do all three
If you're happy and you know it, and you really want to show it
If you're happy and you know it, do all three.