ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ - B' τάξη
Δ1 - Good morning, Good night, Goodbye
Περιγραφή δραστηριότητας Προτεινόμενη
διαδικασία
Εκπαιδευτικό
Υλικό
Περιεχόμενα
κύκλου

Περιγραφή δραστηριότητας

Διαβάζουμε την ιστορία της Μαίρης.

Περιεχόμενο

Τα παιδιά ακούν μια ιστορία εστιάζοντας στη χρήση των χαιρετισμών ‘Good morning’, ‘Goodbye’, ‘Good night’.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να αναπτύξουν ικανότητα κατανόησης προφορικού και γραπτού λόγου
  • Να επαναλάβουν τους χαιρετισμούς ‘Good morning’, ‘Goodbye’, ‘Good night’
  • Να εξοικειωθούν με τη γραπτή μορφή της αγγλικής γλώσσας
  • Να εξοικειωθούν με την φράση ‘It’s …. o’clock’

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να μάθουν να συνδυάζουν εικόνες με γραπτό λόγο
  • Να συνδυάσουν τα μέρη της ημέρας με καθημερινές δραστηριότητες
  • Να απολαύσουν τη μαθησιακή διαδικασία μέσα από την αφήγηση μιας ιστορίας
  • Να μάθουν να αντιλαμβάνονται νοήματα μέσα από λέξεις κλειδιά ή από τα συμφραζόμενα

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

Μέσα:

  • CD player ή/και Η/Υ

Φύλλα εργασίας: B_Δ01_W01

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 1 διδακτική ώρα

Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία

Βήμα 1 Λέμε στα παιδιά ότι θα τους διηγηθούμε μια ιστορία για τη Μαίρη, την αρκουδίτσα. Πριν διαβάσουμε την ιστορία, κολλάμε τις εικόνες στον πίνακα με λίγο blu tack και ζητάμε από τα παιδιά να φανταστούν τι μπορεί να λέει η ιστορία. Καθώς κολλάμε τις εικόνες προτρέπουμε τα παιδιά να μας πουν όποιες λέξεις μπορούν να θυμηθούν.

Βήμα 2 Τους λέμε να καθίσουν αναπαυτικά και ξεκινάμε την αφήγηση της ιστορίας ή χρησιμοποιούμε το CD (B_Δ01_M01, κείμενο). Χρησιμοποιούμε τις εικόνες αλλά και σχετικές κινήσεις του σώματός μας για να γίνουμε αντιληπτοί.

Βήμα 3 Εστιάζουμε στη χρήση των λέξεων ‘Good morning’, ‘Goodbye’, ‘Good night’ κάνοντας τις παρακάτω ερωτήσεις:

-      It’s 7 o’clock. Mary opens the window. What do the birds tell her?
-      Mary is in the kitchen in the morning. What does her mum say?
-      It’s 2 o’clock. Time to go home. What does the teacher say?
-      It’s 8 o’clock at night. Mary puts on her pyjamas. What does she tell the stars?

Καθώς τα παιδιά απαντούν εμείς γράφουμε τις φράσεις στον πίνακα και στο τέλος τις διαβάζουμε όλοι μαζί.

Βήμα 4 Μοιράζουμε το φύλλο εργασίας (B_Δ01_W01) στα παιδιά. Τους ζητάμε να γράψουν τις λέξεις ενώνοντας τις κουκίδες και μετά αφού κοιτάξουν προσεκτικά τις εικόνες, να τις ενώσουν με τη σωστή λεξούλα ανάλογα με το τι λένε τα πρόσωπα στις εικόνες κάθε φορά (Good morning ή Goodbye ή Good night)

Εκπαιδευτικό υλικό

(Πατήστε πάνω στα ονόματα των αρχείων για να κατεβάσετε το υλικό)

Εικόνες    

B_Δ01_C01B_Δ01_C02B_Δ01_C03B_Δ01_C04
B_Δ01_C05B_Δ01_C06B_Δ01_C07B_Δ01_C08

B_Δ01_C09

B_Δ01_C10

B_Δ01_C11

B_Δ01_C12

 

Φύλλο εργασίας

B_Δ01_W01

 

Ακουστικό υλικό

Κείμενο ακουστικής δραστηριότητας

MARYS DAY

It’s 7 o’clock in the morning. Mary wakes up. She opens the window and looks outside. Two little birds fly happily in front of her. ‘Good morning’ they sing to her. ‘Good morning’ says Mary and rushes to the bathroom. She washes her face, combs her hair and gets dressed.

‘Good morning!’, her mum says from the kitchen. ‘Breakfast is ready’. Mary goes down the stairs. ‘Good morning, mum’, ‘Good morning, dad’ Mary says. Mary is hungry. She drinks milk and eats bread with marmalade.

‘Time for school’ her mum says. Mary picks up her schoolbag and runs to the door. ‘Goodbye’ she says. ‘Goodbye, Mary’ her parents tell her and give her a kiss.

Now Mary is at school. ‘Good morning, Mary’ her teacher greets her. ‘Good morning’ Mary greets her teacher. Mary likes school. She has such a great time there.

The sun is high in the sky now. It’s 2 o’clock. Time to go home! ‘Goodbye, children’ Mr Smith says. ‘Goodbye, teacher’ the children reply and leave school.

They walk back home. Mary’s mum is waiting for her at the front door. ‘Hello, sweet heart’.

‘Hello, mum’, Mary answers.

Then Mary has lunch and does her homework. She plays with her dolls and watches her favourite cartoons on TV.

It’s 8 o’clock. Mary’s tired. She eats some soup for dinner and then brushes her teeth. She puts on her pyjamas. It’s bedtime! ‘Good night, mum’ ‘Good night, dad’ Mary says.  ‘Good night, Mary’ mum and dad answer.

Mary looks out of the window. It’s dark outside. Mary looks at the sky. The stars are twinkling. ‘Good night, stars’ says Mary. ‘Sweet dreams, Mary’ the stars reply.

Mary goes to bed. She’s happy. Tomorrow’s a new day!

Αρχεία