B4 - My house | ||||
Περιγραφή δραστηριότητας | Προτεινόμενη διαδικασία |
Εκπαιδευτικό Υλικό |
Περιεχόμενα κύκλου |
Απεικονίζουμε ένα σπίτι σε κολλάζ.
Τα παιδιά μαθαίνουν να περιγράφουν το σπίτι τους κάνοντας ένα κολλάζ με εικόνες από περιοδικά.
Φύλλο εργασίας: B_B04_W01
Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο: 0
Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 2-3 διδακτικές ώρες
Βήμα 1 Μπαίνουμε στη τάξη και λέμε στα παιδιά ότι θα τους παρουσιάσουμε το σπίτι μας. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες και να δείξουμε σε slide show ή σε PowerPoint (Β_Β04_PP01) το σπίτι μας και τα διάφορα δωμάτιά του. Προβάλλουμε τις αντίστοιχες εικόνες και λέμε:
- This is my house.
- In my house there's a kitchen.
- In my house there are two bedrooms,etc.
- In my house there isn’t a garage.
Μετά από κάθε εικόνα που παρουσιάζουμε ζητάμε από τα παιδιά να επαναλάβουν τις ονομασίες των δωματίων και κατόπιν παίζοντας με τα slides τους κάνουμε σχετικές ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα: ‘Is this my bedroom?/ What room is it?/ How many bedrooms are there in my house?/ What colour’s the living room?’
Εναλλακτικά μπορούμε να κάνουμε την παρουσίασή μας χρησιμοποιώντας ένα κουκλόσπιτο-παιχνίδι ή την εικόνα των δωματίων του σπιτιού (B_B04_C01).
Βήμα 2 Στη συνέχεια λέμε στα παιδιά ότι θα παίξουν ένα παιχνίδι μνήμης. Τα χωρίζουμε σε ομάδες (π.χ. 4 ομάδες x 6 παιδιά) και δίνουμε στην κάθε ομάδα από ένα διαφορετικό φύλλο εργασίας (B_B04_W01) τα οποία δημιουργούμε προσθέτοντας διαφορετικούς αριθμούς στα κουτάκια 'Νumbers of rooms' στο φύλλο εργασίας . Τους ζητάμε να κοιτάξουν το φύλλο εργασίας προσεκτικά για 1 λεπτό. Μετά μας επιστρέφουν τα φύλλα εργασίας και προσπαθούν να θυμηθούν το σωστό αριθμό δωματίων που είχε το φυλλάδιό τους. Ενθαρρύνουμε την κάθε ομάδα να ξεκινήσει την παρουσίαση της λέγοντας: ‘In my house there’s one kitchen /there are 5 bedrooms’, κλπ.
Εμείς ελέγχουμε εάν θυμούνται καλά, διορθώνουμε ανάλογα και στο τέλος προτρέπουμε όλα τα παιδιά να χειροκροτήσουν την κάθε ομάδα που παρουσίασε.
Βήμα 3 Δίνουμε στην κάθε ομάδα από ένα περιοδικό που αφορά διακόσμηση σπιτιών. Τους ζητάμε να φανταστούν ένα ιδανικό σπίτι, να ψάξουν στα περιοδικά να βρουν τα πιο όμορφα, κατά τη γνώμη τους, δωμάτια και να τα κόψουν. Παρακολουθούμε την εργασία των ομάδων και βοηθάμε χρησιμοποιώντας συχνά το νέο λεξιλόγιο και λέγοντας για παράδειγμα: ‘Let's find a kitchen, a bedroom, a living room, a dining room, a bathroom, a garden, a garage...’, etc. ή ‘This a beautiful kitchen’ ή ‘What room is this?’.
Βήμα 4 Δίνουμε στην κάθε ομάδα ένα κομμάτι χαρτί του μέτρου (ενδεικτικών διαστάσεων 80 εκ. x 60 εκ.) και τους ζητάμε να κολλήσουν σ' αυτό τα δωμάτια που έχουν κόψει. Εμείς, όταν τελειώσουν, γράφουμε τον τίτλο, π.χ. ‘Our house’ και προσθέτουμε με μαρκαδόρο το εξωτερικό περίγραμμα του σπιτιού, τη σκεπή και την πόρτα της εισόδου. Σε περίπτωση που δεν έχουν βρεθεί φωτογραφίες κάποιου δωματίου, έχουμε προνοήσει να έχουμε εμείς διαθέσιμες ή αν λείπει ο κήπος μπορούμε να ζωγραφίσουμε έξω από το περίγραμμα του σπιτιού λίγα δέντρα και λίγα λουλούδια.
Βήμα 5 Ζητάμε από τις διάφορες ομάδες να παρουσιάσουν το σπίτι που η καθεμιά δημιούργησε. Βοηθάμε τα παιδιά δείχνοντας το κολλάζ και κάνοντας ερωτήσεις, όπως:
- How many bedrooms? Count... ή
- What's this?
Μετά εκθέτουμε την κάθε εργασία στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης.
B_B04_C01 |
B_B04_W01 |
R_C |
R_W |
Rr
A rat in the room
A rat in the room
Run, run, run
There’s a rat in the room