Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΠρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
  Γενικά   Α' Τάξη   Β' Τάξη   Γ' Τάξη     Αρχική Σελίδα  
 
  Δραστηριότητες - Α' Τάξης - Κύκλος Δ - Δραστηριότητα Δ2: The three Billy goats gruff - Περιγραφή Δραστηριότητας  
     
  Περιγραφή Δραστηριότητας Α0-Περιγραφή Δραστηριότητας   Α0- Προτεινόμενη Διαδικασία   Α0  

Α0

   
    Περιγραφή Δραστηριότητας   Προτεινόμενη Διαδικασία   Εκπαιδευτικό Υλικό  

Περιεχόμενα κύκλου

   
  The three Billy goats gruff

 

Μαθαίνουμε και την ιστορία με τα τρία κατσικάκια.

 

Περιεχόμενο

 

Η δραστηριότητα αξιοποιεί την κλασική ιστορία “Τhe Three Billy Goats Gruff” με την οποία τα παιδιά μαθαίνουν τα μεγέθη και διασκεδάζουν αναπαριστώντας τα τρία κατσικάκια και το τέρας.

 

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να επαναλάβουν φράσεις χρησιμοποιώντας λεξιλόγιο για αριθμούς, χρώματα και ζώα

  • Να επαναλάβουν τα μεγέθη small-medium-sized-big

  • Να κατανοήσουν τα επίθετα που χρησιμοποιούμε σε συγκρίσεις μεγεθών (small, medium-sized, big, smallest, biggest)

  • Να εξοικειωθούν με τη χρήση των ρημάτων go, like, eat, cross, jump, come, fall, σε φράσεις με καινούριο περιεχόμενο

  • Να κατανοήσουν λεξιλόγιο σχετικό με την ιστορία όπως bridge, grass, hill, hole, tree

  • Να εξασκηθούν στην κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγου με τη βοήθεια της επανάληψης

  • Να εξασκηθούν στη χρήση του ρήματος  “have got” για να περιγράψουν ένα ζώο / τέρας

  • Να ακούσουν μία αφήγηση όπου η χρήση των προθέσεων παίζει σημαντικό ρόλο στην ιστορία  (in, across, under, over, off)

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Nα κατανοήσουν τα παιδιά καλύτερα τις έννοιες της χρονικής ακολουθίας, του πλήθους και του μεγέθους

  • Να κατανοήσουν μια ιστορία με τη βοήθεια της εικόνας και των εκφραστικών μέσων του αφηγητή (χρωματισμός φωνής, χειρονομίες, κινήσεις του σώματος, κλπ.)

  • Να αναπτύξουν την ικανότητα να μαντεύουν τη πιθανή σημασία μιας καινούργιας λέξης ή φράσης από τα συμφραζόμενα και τη βοήθεια της εικόνας

  • Nα κατανοήσουν ότι η δομή μιας ιστορίας έχει αρχή, μέση και τέλος

  • Να παρακολουθήσουν με προσοχή την αφήγηση μιας ιστορίας και να συμμετάσχουν σ’ αυτή

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

Μέσα:

  • CD Player και Η/Υ

Φύλλα εργασίας: Δ06_W01.pdf, Δ06_W02.pdf, Δ06_W03.pdf, Δ06_W04.pdf 

 

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο:

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 3 διδακτικές ώρες

 
     
     

 
- Web Developer: A. Sarafantoni / Web Designer Ch. Frantzeskaki -