Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΠρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
  Γενικά   Α' Τάξη   Β' Τάξη   Γ' Τάξη     Αρχική Σελίδα  
 
  Δραστηριότητες - Α' Τάξης - Κύκλος Δ - Δραστηριότητα Δ1: The circassian circle - Περιγραφή Δραστηριότητας  
     
  Περιγραφή Δραστηριότητας Α0-Περιγραφή Δραστηριότητας   Α0- Προτεινόμενη Διαδικασία   Α0  

Α0

   
    Περιγραφή Δραστηριότητας   Προτεινόμενη Διαδικασία   Εκπαιδευτικό Υλικό  

Περιεχόμενα κύκλου

   
  The circassian circle

 

Μαθαίνουμε έναν Σκοτσέζικο χορό

 

Περιεχόμενο

 

Πρόκειται για έναν απλό παραδοσιακό χορό που χορεύεται από μικρούς και μεγάλους στη Σκοτία. Χορεύεται σε παραδοσιακές γιορτές που ονομάζονται ceilidhs. Πολλές φορές, υπάρχει ένας headlander που φωνάζει τις οδηγίες στους χορευτές καθώς χορεύουν. Υπάρχουν διάφοροι σκοποί κατάλληλοι γι αυτό το χορό. Ένας από αυτούς, ο πιο κατάλληλος για το συγκεκριμένο μάθημα, είναι η μουσική του “Irish Washerwoman (Aclass_Δ01_M01.mp3).

 

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να θυμηθούν να μετράνε από το 1 ως το 8

  • Να επαναλάβουν τα χρώματα

  • Να κατανοήσουν και να εκτελέσουν οδηγίες (step forward / backward, clap your hands, turn round, hold hands, spin, walk)

  • Να δώσουν οδηγίες σε άλλους

  • Να περιγράψουν τι φοράει κάποιος (Hes / Shes wearing a blue and red kilt).

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να εξοικειωθούν με την παράδοση και τη μουσική ενός άλλου τόπου και με μουσικοχορευτικά μοτίβα από αυτόν τον τόπο

  • Να συγκρίνουν έναν ξένο τόπο (μουσική, παραδοσιακές ενδυμασίες) με το δικό τους

  • Να εξασκηθούν στο συντονισμό των λεπτών κινήσεών τους με τη βοήθεια της μουσικής

  • Να μάθουν να ακολουθούν το ρυθμό ενός μουσικού κομματιού

  • Να συνεργαστούν σε ζευγάρια και όλοι μαζί

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

  • Η μασκότ

  • (Χάρτης Ευρώπης)

  • Εικόνες από Σκοτία (Δ01_C01.pdf)

  • Χρωματιστά μολύβια

  • CD

  • Blu tack

  • (Ένα κομμάτι καρό ύφασμα, παραμάνες)

Μέσα:

  • CD Player

  • (Ηλεκτρονικός υπολογιστής)

  • (Βιντεοπροβολέας)

  • Κενός χώρος: (Μετακινούμε τα θρανία στην άκρη ώστε να μείνει κενός χώρος στη μέση της τάξης. Αν η αίθουσά μας είναι μικρή, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων.)

Φύλλα εργασίας: Δ01_W01.pdf

 

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο:

Προτεινόμενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες

 
     
     

 
- Web Developer: A. Sarafantoni / Web Designer Ch. Frantzeskaki -