Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΠρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
  Γενικά   Α' Τάξη   Β' Τάξη   Γ' Τάξη     Αρχική Σελίδα  
 
  Δραστηριότητες - Α' Τάξης - Κύκλος E - Δραστηριότητα E2: Christmas fun - Περιγραφή Δραστηριότητας  
     
  Περιγραφή Δραστηριότητας Α0-Περιγραφή Δραστηριότητας   Α0- Προτεινόμενη Διαδικασία   Α0  

Α0

   
    Περιγραφή Δραστηριότητας   Προτεινόμενη Διαδικασία   Εκπαιδευτικό Υλικό  

Περιεχόμενα κύκλου

   
  Christmas fun

Γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα στην τάξη.

Περιεχόμενο

Τα παιδιά ακούνε τη μασκότ να τους μιλάει για τα Χριστούγεννα στην πατρίδα της, μαθαίνουν λεξιλόγιο για τα Χριστούγεννα, παίζουν διάφορα παιχνίδια, τραγουδάνε χριστουγεννιάτικα τραγούδια, στολίζουν το δέντρο τους και φτιάχνουν το βιβλιαράκι των Χριστουγέννων για τους γονείς τους.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να μάθουν λεξιλόγιο σχετικό με τα Χριστούγεννα (Merry Christmas / Happy New Year, Christmas, Christmas tree, Father Christmas / Santa Claus, star, angel, snowman, stocking, present, etc.)

  • Να ακούσουν απλό λόγο στα Αγγλικά για τον εορτασμό των Χριστουγέννων

  • Να απαντήσουν στις ερωτήσεις: What’s this? / Is it a(n) …? / What colour is it?

  • Να επαναλάβουν λεξιλόγιο και δομές (χρώματα / It’s a(n) (yellow) star… / Yes, it is / No, it isn’t)

  • Να μιλήσουν για τις προτιμήσεις τους (What do you want for Christmas? I want a train)

  • Να επαναλάβουν ή να μάθουν λέξεις για παιχνίδια (doll, car, robot, etc.)

  • Να παρουσιάσουν το βιβλιαράκι τους στους συμμαθητές / συμμαθήτριές τους στα Αγγλικά

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να δουν εικόνες και να συζητήσουν για τον εορτασμό των Χριστουγέννων σε διάφορα μέρη του κόσμου

  • Να αντιληφθούν ομοιότητες και διαφορές στα πολιτιστικά δρώμενα διαφόρων χωρών

  • Να ψυχαγωγηθούν ζωγραφίζοντας και κολλώντας στολίδια στο χριστουγεννιάτικο δέντρο τους

  • Να εξασκήσουν τη λεπτή κινητική τους

  • Να ψυχαγωγηθούν παίζοντας παιχνίδια και κάνοντας μιμήσεις

  • Να ψυχαγωγηθούν ζωγραφίζοντας το δικό τους βιβλιαράκι

  • Να νιώσουν ικανοποίηση παρουσιάζοντας το βιβλιαράκι τους στην τάξη

  • Να περιμένουν τη σειρά τους και να παρακολουθήσουν την παρουσίαση άλλων παιδιών

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

Μέσα:

  • CD player και Η/Υ

Φύλλα εργασίας:

Προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο:

Προτεινόμενος διδακτικό χρόνος: 4-5 διδακτικές ώρες

 
     
     

 
- Web Developer: A. Sarafantoni / Web Designer Ch. Frantzeskaki -