|
Goldilocks
and the three bears
Μαθαίνουμε
την ιστορία της Χρυσομαλλούσας και των
τριών αρκούδων.
Περιεχόµενο
Με αφορμή
την ιστορία της Χρυσομαλλούσας, τα
παιδιά επαναλαμβάνουν όλα όσα γνωρίζουν
για τα δωμάτια και τα έπιπλα του
σπιτιού, μαθαίνουν να χρησιμοποιούν
επίθετα και καινούριες φράσεις και
παίζουν θέατρο.
Γλωσσικοί στόχοι
-
Να παράγουν προφορικό
λόγο με βάση την ακρόαση και αφήγηση
ενός παραμυθιού
-
Να
αναγνωρίζουν, να ταυτοποιούν και να
παράγουν λεξιλόγιο, που συνδέεται με
τις έννοιες του χώρου, χρόνου,
ομοιότητας, διαφοράς (π.χ. χρώματα),
ποσότητας (one, two, three),
μεγέθους (big, medium-sized, small),
υφής (hard, soft), θερμοκρασίας
(hot, cold) και με ζώα (bears),
οικογένεια (daddy, mummy, baby),
φαγητό (milk, cornflakes, jam,
eggs), κατοικία (bedroom, kitchen,
living room, beds, chairs) και
συναισθήματα (I’m hungry / happy /
sad)
-
Να
παράγουν απλό προφορικό λόγο
χρησιμοποιώντας ολόκληρες φράσεις,
π.χ. Let’s go for a walk. I don’t
like this. It’s too hot. Please
don’t go. Stay and play with me.
Παιδαγωγικοί στόχοι
-
Να ψυχαγωγηθούν με
την αφήγηση και αναπαράσταση ενός
παραμυθιού
-
Να συμμετάσχουν σε
ένα απλό θεατρικό δρώμενο
-
Να ενεργοποιήσουν ένα
σύνολο μέσων έκφρασης (θεατρικών,
μουσικών, κινητικών)
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
Μέσα:
Φύλλα εργασίας για το μαθητή:
0
Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:
http://www.bbc.co.uk/cbeebies/fimbles/stories/threebears/
http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/songs/when-goldilocks-went-the-house-the-bears
Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος:
3
διδακτικές ώρες |
|