|
My house
Μαθαίνουμε
τα εξωτερικά μέρη ενός σπιτιού.
Περιεχόµενο
Μέσα από
παιχνίδια, τραγούδι και χειροτεχνία τα
παιδιά μαθαίνουν τα εξωτερικά μέρη ενός
σπιτιού, καθώς επίσης και δραστηριότητες
που κάνουμε στον κήπο.
Γλωσσικοί στόχοι
-
Να
μάθουν λεξιλόγιο σχετικό με τα
εξωτερικά μέρη ενός σπιτιού (roof,
chimney, window, door)
-
Να
μάθουν φράσεις σχετικές με
δραστηριότητες που γίνονται στον
κήπο
(garden, ride a bike, run, climb a
tree, play football / basketball,
etc.)
-
Να μιλήσουν για
πράγματα που κάνουμε συνήθως
-
Να
επαναλάβουν φράσεις χρησιμοποιώντας
το can (They can play football,
etc.)
-
Να
επαναλάβουν το ρήμα have got
παράγοντας προτάσεις σε νέο
επικοινωνιακό πλαίσιο, όπως να
περιγράψουν το σπίτι τους (My house
has got two big windows and a green
door)
Παιδαγωγικοί στόχοι
-
Να μάθουν να ενεργούν
όταν είναι η σειρά τους
-
Να ακολουθήσουν τους
κανόνες ενός παιχνιδιού
-
Να μάθουν να
εργάζονται σε ομάδες
-
Να εκφραστούν
δημιουργικά μέσα από μια χειροτεχνία
/ ζωγραφική
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
-
Εικόνα σπιτιού της Tina (Γ06_C01.pdf)
-
Φιγούρες σπιτιού και κήπου (Γ06_C02.pdf,
Γ06_C03.pdf)
-
Εικόνα με σπίτια φανταστικών ηρώων (Γ06_C04.pdf)
-
Εικόνες της Tina και του Joe (Γ06_C05.pdf,
Γ06_C06.pdf)
-
Blu-tack
-
Φύλλα χαρτιού Α4 (μία
για κάθε μαθητή), μπογιές
-
(Πλαστελίνη διαφόρων
χρωμάτων)
-
(Χαρτόνια κανσόν, ένα
για κάθε μαθητή)
-
(Οδοντογλυφίδες και
ξυλάκια)
-
CD
Μέσα:
Φύλλα εργασίας για το μαθητή: 0
Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:
Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος:
3 διδακτικές ώρες |
|