Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΠρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

 

Γενικά

 

Α' Τάξη

 

Β' Τάξη

 

Γ' Τάξη

   

Αρχική Σελίδα

 
 
 

Δραστηριότητες - Α' Τάξης - Κύκλος Γ - Δραστηριότητα Γ2: The robot - Περιγραφή Δραστηριότητας

 
     
  Περιγραφή Δραστηριότητας

Α0-Περιγραφή Δραστηριότητας

 

Α0- Προτεινόμενη Διαδικασία

 

Α0

 

Α0

   

    Περιγραφή Δραστηριότητας  

Προτεινόμενη Διαδικασία

 

Εκπαιδευτικό Υλικό

 

Περιεχόμενα κύκλου

   
  The robot

Αυτοπαρουσιαζόμαστε και μαθαίνουμε τα μέρη του σώματος.

Περιεχόµενο

Τα παιδιά κατασκευάζοντας ένα ρομπότ μαθαίνουν τα μέρη του σώματος, μιλούν για ικανότητες και κινούνται στο χώρο με παραγγέλματα. Επίσης τραγουδούν και αντιλαμβάνονται την αξία της τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να επαναλάβουν τον τρόπο με τον οποίο συστηνόμαστε

  • Nα μάθουν λέξεις που σχετίζονται με τα μέρη του σώματος, π.χ. head, arms, hands, legs, feet, tummy

  • Να αντιδρούν σε παραγγέλματα όπως: stand up, sit down, clap your hands, stamp your feet

  • Να κάνουν επανάληψη της χρήσης του ρήματος “can”

  • Να απαντούν σε ερωτήσεις με το “can”, π.χ. Yes, I can / No, I can’t

  • Να επαναλάβουν την ερώτηση “What’s this?” και την απάντηση “It’s a….”

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να κατανοήσουν την σημασία της ανακύκλωσης

  • Να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους φτιάχνοντας κάτι χρήσιμο από κάτι άχρηστο

  • Να συνεργαστούν για να ολοκληρώσουν μια ομαδική εργασία

  • Να συνειδητοποιήσουν ότι καταλαβαίνουμε το περιβάλλον μας με τις πέντε αισθήσεις μας

  • Να εξασκηθούν κόβοντας, κολλώντας και χρωματίζοντας σε εργασίες που απαιτούν λεπτές και συντονισμένες κινήσεις

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

  • Εικόνα ρομπότ (Γ02_C01.pdf)

  • Εικόνες με έργα τέχνης από ανακυκλώσιμα υλικά (Γ02_C02.pdf)

  • Χαρτί Α4

  • Κουτιά συσκευασίας μεγάλα και μικρά

  • Κουτιά από δημητριακά

  • Ρολά κουζίνας

  • Ψαλίδι

  • Χρώματα-νερομπογιές ή χοντρούς μαρκαδόρους

  • Αλουμινόχαρτο

  • Χαρτοταινία

  • CD

Εναλλακτικά, αν ακολουθήσουμε την επιλογή της σχεδίασης ενός ρομπότ και όχι της κατασκευής χρειαζόμαστε blu tack για τον τοίχο και μεγάλα χρωματιστά χαρτιά για να κολλήσουν οι μαθητές εκεί τις ζωγραφιές τους.
(Προαιρετικά θα χρειαστούμε και ένα ρομπότ παιγνίδι).

Μέσα:

  • CD player και Η/Υ

Φύλλα εργασίας για το μαθητή: 0

Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο: 0

 

Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 2-3 διδακτικές ώρες

 
     
     

 
- Web Developer: A. Sarafantoni / Web Designer Ch. Frantzeskaki -