|
Face and
feelings
Μαθαίνουμε
τα μέρη του προσώπου και εκφράζουμε τα
συναισθήματά μας.
Περιεχόµενο
Τα παιδιά
μαθαίνουν τα μέρη του προσώπου, παίζουν
ένα παραδοσιακό παιχνίδι, ζωγραφίζουν
ένα πρόσωπο με φρούτα και εκφράζουν
συναισθήματα.
Γλωσσικοί στόχοι
-
Να
μάθουν να αναγνωρίζουν και να
ονομάζουν τα μέρη του προσώπου, π.χ.
eyes, ears, nose, mouth
-
Να
δίνουν εντολές, όπως: touch your
nose / close your eyes / open your
mouth
-
Να
περιγράψουν ένα πρόσωπο π.χ. Look,
(I’ve got) two cherries for eyes
-
Να
επαναλάβουν λεξιλόγιο για φρούτα
(strawberries, cherries, pear,
banana) και να μάθουν καινούρια
(watermelon, plums)
-
Να
περιγράψουν συναισθήματα, π.χ. I’m
happy / Are you sad? / Make an angry
face
-
Να
εξοικειωθούν με ρήματα αισθήσεων
(see, smell, hear, taste)
Παιδαγωγικοί στόχοι
-
Να κατανοήσουν ότι οι
εκφράσεις του προσώπου δείχνουν
συναισθήματα και να εκφράσουν τα
συναισθήματά τους
-
Να αντιληφθούν το
περιβάλλον μέσα από τις αισθήσεις
και τα συναισθήματά τους
-
Να αναπτύξουν την
παρατηρητικότητά τους και τις
καλλιτεχνικές τους δεξιότητες
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
-
Κεφάλι μαϊμούς, μάτια, μύτη, στόμα,
αυτιά, μαντίλι για το παιχνίδι
(Γ01_C01.pdf)
-
Λευκό κανσόν Α4 για τα feelings
faces, καλαμάκια
-
Χαρτόνια για το fruit face, χρώματα
(ή πλαστελίνη ή φρούτα)
-
Εικόνες για το βήμα 6 (Γ01_C02.pdf)
-
CD
Μέσα:
Φύλλα εργασίας για το μαθητή:
Γ01_W01.pdf
Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:
http://www.ehow.com/list_6728787_rules-pin-tail-donkey.html
Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος:
3-4 διδακτικές ώρες |
|