|
Foods and sweets
Μαθαίνουμε
για φρούτα, λαχανικά, φαγητά και τι μας
αρέσει.
Περιεχόµενο
Τα παιδιά
κατηγοριοποιούν διάφορες τροφές σε
υγιεινές και ανθυγιεινές. Συμβουλεύουν
τη μασκότ της τάξης τι να φάει και τι
όχι. Λένε τι τους αρέσει και τι δεν τους
αρέσει να τρώνε, τραγουδάνε το τραγούδι
“The Food Song”
και φτιάχνουν ένα υγιεινό γεύμα.
Γλωσσικοί στόχοι
- Να
μάθουν να αναγνωρίζουν και να
παράγουν λεξιλόγιο για διάφορες
τροφές, (
sandwich,
hοt dog,
pizza,
ice cream,
cake,
chocolate,
apple,
banana,
pear,
orange,
tomato,
potato,
carrot,
salad,
fish,
spaghetti,
candy,
chips,
etc.)
- Να
επαναλάβουν ερωτήσεις και απαντήσεις
“What’s
this?” / (“It’s/a)
banana.” /
“Is it a carrot?”
- Να
πουν τι είναι καλό να τρώνε και τι
όχι “Is it good
for you?”
“Yes, it is / No, it isn’t.” “It’s
good for you / It’s not good for you
/ It’s healthy food / It’s junk
food.”
- Να
μιλήσουν για το τι τους αρέσει και
τι δεν τους αρέσει “I
like fish.
Yummy! / I don’t like fish. Yuck!” /
“Do you like apples?” “Yes, I do /
No, I don’t.”
- Να
εξοικειωθούν με τον ομαλό πληθυντικό
ουσιαστικών:
apples, carrots, tomatoes, etc.
- Να
εξοικειωθούν με τη χρήση της
προσωπικής αντωνυμίας ‘we’
για το α΄ πληθυντικό πρόσωπο.
Παιδαγωγικοί στόχοι
- Να
συζητήσουν για τις υγιεινές και
ανθυγιεινές τροφές
- Να
φτιάξουν ομάδες τροφίμων
- Να
συμμετάσχουν σε ομαδική
δραστηριότητα
- Να
«ετοιμάσουν» ένα υγιεινό γεύμα
- (Να
παίξουν ένα παιχνίδι και να
κατανοήσουν τους κανόνες του –
Memo και
Bingo,
προαιρετικά)
- (Να
αντιστοιχίσουν όμοιες εικόνες –
Memo,
προαιρετικά)
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
- Η
μασκότ
-
Kάρτες με
φαγητά (B07_F01.pdf,
B07_F02.pdf,
B07_F03.pdf,
B07_F04.pdf,
B07_F05.pdf,
B07_F06.pdf,
B07_F07.pdf,
B07_F08.pdf,
B07_F09.pdf,
B07_F10.pdf,
B07_F11.pdf,
B07_F12.pdf,
B07_F13.pdf,
B07_F14.pdf,
B07_F15.pdf,
B07_F16.pdf,
B07_F17.pdf,
B07_F18.pdf)
- Ένα
καλάθι με φρούτα, λαχανικά, φαγητά
(αληθινά ή πλαστικά από παιχνίδια)
-
Αδιαφανής πλαστική σακούλα ή
υφασμάτινη τσάντα για ψώνια
-
Χάρτινα πιάτα
-
Χρωματιστά μολύβια
-
CD
Μέσα:
Φύλλα εργασίας:
Β07_W01.pdf,
Β07_W02.pdf
Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:
http://www.youtube.com/watch?v=UaqISEs_uj0&feature=related
-
(Επιπλέον Προαιρετικά Βήματα:
Bingo)
http://www.toolsforeducators.com/bingo/fruit_vegetables.php.και
http://www.toolsforeducators.com/bingo/food.php
Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος:
2-3 διδακτικές ώρες |
|