Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΠρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
  Γενικά   Α' Τάξη   Β' Τάξη   Γ' Τάξη     Αρχική Σελίδα  
 
  Δραστηριότητες - Α' Τάξης - Κύκλος B - Δραστηριότητα Β7: Foods and sweets - Περιγραφή Δραστηριότητας  
     
  Περιγραφή Δραστηριότητας Α0-Περιγραφή Δραστηριότητας   Α0- Προτεινόμενη Διαδικασία   Α0  

Α0

   
    Περιγραφή Δραστηριότητας   Προτεινόμενη Διαδικασία   Εκπαιδευτικό Υλικό  

Περιεχόμενα κύκλου

   
  Foods and sweets

Μαθαίνουμε για φρούτα, λαχανικά, φαγητά και τι μας αρέσει.

Περιεχόµενο

Τα παιδιά κατηγοριοποιούν διάφορες τροφές σε υγιεινές και ανθυγιεινές. Συμβουλεύουν τη μασκότ της τάξης τι να φάει και τι όχι. Λένε τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει να τρώνε, τραγουδάνε το τραγούδι “The Food Song” και φτιάχνουν ένα υγιεινό γεύμα.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να μάθουν να αναγνωρίζουν και να παράγουν λεξιλόγιο για διάφορες τροφές, ( sandwich, hοt dog, pizza, ice cream, cake, chocolate, apple, banana, pear, orange, tomato, potato, carrot, salad, fish, spaghetti, candy, chips, etc.)
  • Να επαναλάβουν ερωτήσεις και απαντήσεις “Whats this?” / (“Its/a) banana.” / “Is it a carrot?”
  • Να πουν τι είναι καλό να τρώνε και τι όχι “Is it good for you?” “Yes, it is / No, it isn’t.” “It’s good for you / It’s not good for you / It’s healthy food / It’s junk food.”
  • Να μιλήσουν για το τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει “I like fish. Yummy! / I don’t like fish. Yuck!” / “Do you like apples?” “Yes, I do / No, I don’t.”
  • Να εξοικειωθούν με τον ομαλό πληθυντικό ουσιαστικών: apples, carrots, tomatoes, etc.
  • Να εξοικειωθούν με τη χρήση της προσωπικής αντωνυμίας ‘we’ για το α΄ πληθυντικό πρόσωπο.

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να συζητήσουν για τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές
  • Να φτιάξουν ομάδες τροφίμων
  • Να συμμετάσχουν σε ομαδική δραστηριότητα
  • Να «ετοιμάσουν» ένα υγιεινό γεύμα
  • (Να παίξουν ένα παιχνίδι και να κατανοήσουν τους κανόνες του – Memo και Bingo, προαιρετικά)
  • (Να αντιστοιχίσουν όμοιες εικόνες – Memo, προαιρετικά)

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

Μέσα:

  • CD Player και Η/Υ

Φύλλα εργασίας: Β07_W01.pdf, Β07_W02.pdf

Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:

  • The Food Song

http://www.youtube.com/watch?v=UaqISEs_uj0&feature=related

  • (Επιπλέον Προαιρετικά Βήματα: Bingo)

http://www.toolsforeducators.com/bingo/fruit_vegetables.php.και

http://www.toolsforeducators.com/bingo/food.php

Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 2-3 διδακτικές ώρες

 
     
     

 
- Web Developer: A. Sarafantoni / Web Designer Ch. Frantzeskaki -