Colours
Μαθαίνουμε
τα χρώματα.
Περιεχόµενο
Τα παιδιά
μαθαίνουν τα βασικά και τα δευτερεύοντα
χρώματα μέσα από ζωγραφική, τραγούδια
και συζητώντας για το ουράνιο τόξο.
Γλωσσικοί στόχοι
- Να
γνωρίσουν τα ονόματα διαφόρων
χρωμάτων
- Να
ρωτούν και να απαντούν για διάφορα
αντικείμενα σχετικά με το χρώμα
- Να
επαναλάβουν τα ονόματα διαφόρων
αντικειμένων και κατοικίδιων ζώων
που έχουν μάθει
Παιδαγωγικοί στόχοι
- Να
αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης
- Να
εμπεδώσουν την αναγνώριση των
χρωμάτων και τη διάκρισή τους σε
βασικά και δευτερεύοντα
- Να
εμπλακούν βιωματικά στη χρήση της
νέας γνώσης
Υλικά και Μέσα
Υλικά:
- Η
Μασκότ της τάξης
-
Λευκά φύλλα χαρτιού Α4
-
Έγχρωμες κιμωλίες και ξυλομπογιές ή
μαρκαδόρους (για τον / την
εκπαιδευτικό)
-
Μπογιές (ξυλομπογιές, μαρκαδόρους)
για τα παιδιά
-
Εικόνες ή αντικείμενα σε διάφορα
χρώματα (π.χ.
lemon,
banana, yo-yo
etc.)
-
(Χρωματιστά χαρτόνια)
-
(Εικόνες με πίνακες ζωγραφικής) (B04_PP1.pdf)
-
CD
Μέσα:
Φύλλα εργασίας:
B04_W01.pdf
Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:
The Rainbow Colours
song [1]:
http://www.youtube.com/watch?v=tRNy2i75tCcκαιfeaure=fvw
Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος:
2 διδακτικές ώρες |