Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΠρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
  Γενικά   Α' Τάξη   Β' Τάξη   Γ' Τάξη     Αρχική Σελίδα  
 
  Δραστηριότητες - Α' Τάξης - Κύκλος B - Δραστηριότητα Β4: Colours - Περιγραφή Δραστηριότητας  
     
  Περιγραφή Δραστηριότητας Α0-Περιγραφή Δραστηριότητας   Α0- Προτεινόμενη Διαδικασία   Α0  

Α0

   
    Περιγραφή Δραστηριότητας   Προτεινόμενη Διαδικασία   Εκπαιδευτικό Υλικό  

Περιεχόμενα κύκλου

   
  Colours

Μαθαίνουμε τα χρώματα.

Περιεχόµενο

Τα παιδιά μαθαίνουν τα βασικά και τα δευτερεύοντα χρώματα μέσα από ζωγραφική, τραγούδια και συζητώντας για το ουράνιο τόξο.

Γλωσσικοί στόχοι

  • Να γνωρίσουν τα ονόματα διαφόρων χρωμάτων
  • Να ρωτούν και να απαντούν για διάφορα αντικείμενα σχετικά με το χρώμα
  • Να επαναλάβουν τα ονόματα διαφόρων αντικειμένων και κατοικίδιων ζώων που έχουν μάθει

Παιδαγωγικοί στόχοι

  • Να αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης
  • Να εμπεδώσουν την αναγνώριση των χρωμάτων και τη διάκρισή τους σε βασικά και δευτερεύοντα
  • Να εμπλακούν βιωματικά στη χρήση της νέας γνώσης

Υλικά και Μέσα

Υλικά:

  • Η Μασκότ της τάξης
  • Λευκά φύλλα χαρτιού Α4
  • Έγχρωμες κιμωλίες και ξυλομπογιές ή μαρκαδόρους (για τον / την εκπαιδευτικό)
  • Μπογιές (ξυλομπογιές, μαρκαδόρους) για τα παιδιά
  • Εικόνες ή αντικείμενα σε διάφορα χρώματα (π.χ. lemon, banana, yo-yo etc.)
  • (Χρωματιστά χαρτόνια)
  • (Εικόνες με πίνακες ζωγραφικής) (B04_PP1.pdf)
  • CD

Μέσα:

  • CD player και Η/Υ

Φύλλα εργασίας: B04_W01.pdf

Προτεινόµενο υλικό από το διαδίκτυο:

The Rainbow Colours song [1]: http://www.youtube.com/watch?v=tRNy2i75tCcκαιfeaure=fvw

Προτεινόµενος διδακτικός χρόνος: 2 διδακτικές ώρες

 
     
     

 
- Web Developer: A. Sarafantoni / Web Designer Ch. Frantzeskaki -