Happy
mother's day
Βήμα 1
Μπαίνουμε στην τάξη και η μασκότ λέει
στα παιδιά “Happy
Mother’s
Day”.
Εξηγούμε στα παιδιά ότι την επόμενη
Κυριακή είναι η γιορτή της μητέρας και
ότι η μασκότ θα μας μάθει ένα τραγουδάκι
που εκείνη τραγουδάει στη μαμά της.
Μπορούμε επίσης να έχουμε μαζί μας μια
φωτογραφία της δικής μας μαμάς και να τη
δείξουμε στα παιδιά: “This
is my mother
/
mummy
/
mum”
και να πούμε ότι εμείς θα της
τραγουδήσουμε αυτό το ωραίο τραγούδι που
θα μας μάθει η μασκότ.
“Are you ready?”
Let’s
sing:
Let’s
sing
“I
love mummy”
(Aclass_E05_M01.mp3,
στίχοι).
Τραγουδάμε εμείς το τραγουδάκι
και στη συνέχεια βάζουμε το τραγούδι στο
CD player
και το τραγουδάμε όλοι μαζί. Το
επαναλαμβάνουμε όσες φορές τα παιδιά
διασκεδάζουν και χαίρονται. (Είμαστε
πολύ προσεχτικοί στο να εντοπίσουμε
τυχόν προβλήματα οικογενειακά, αν
υπάρχουν, πριν κάνουμε αυτή τη
δραστηριότητα. Επίσης καλό είναι να
συζητήσουμε με τα παιδιά ότι γιορτάζουμε
τη γιορτή του πατέρα στις 16 Ιουνίου και
να μην ξεχάσουν να του τραγουδήσουν και
εκείνου το ίδιο τραγουδάκι λέγοντας
όμως
“I
love my daddy”).
Βήμα 2
Ρωτάμε τα παιδιά: “Do
you love your mum?” και όλα μας
απαντούν: “Yes.” Μετά συζητάμε με τα
παιδιά για τις μαμάδες που υπάρχουν στις
«οικογένειες των ζώων» και δείχνουμε στα
παιδιά φωτογραφίες (Ε05_C01.pdf)
και τους λέμε:
“Look,
here is a hippo mother.
She is feeding her child. Here is a
monkey mother. She’s giving a hug to her
child. Here is a cat mother. She is
feeding her child. Look! A dog mother.
She is feeding her children. A bird
mother. She is feeding her children,
too. A giraffe mother. She is kissing
her child.
Προαιρετικά:
Σε αυτό το σημείο μπορούμε να μάθουμε
ακόμα το τραγουδάκι: “I really love
my mother” (Aclass_E05_M02.mp3,
στίχοι)
. Τραγουδάμε το τραγούδι,
και με κινήσεις και παντομίμα δείχνουμε
στα παιδιά τη σημασία των φράσεων “she feeds me”, “she hugs me and kisses
me”.
Βήμα 3
Μετά τους ζητάμε να φτιάξουν μία
ζωγραφιά που να δείχνει πόσο πολύ η μαμά
τους τα αγαπά και τι κάνουν συχνά μαζί.
Έχοντας κολλήσει και τις φωτογραφίες των
ζώων
στον πίνακα ή στο ταμπλό, τις
ξαναδείχνουμε για να θυμίσουμε στα
παιδιά τις φράσεις “play
games
/
feed
/
kiss
/
hug,
etc.”
και κάνουμε παντομίμα και κινήσεις για
τα παιδιά που δυσκολεύονται. Τους
δίνουμε μια κόλλα Α4 και τους αφήνουμε
να ζωγραφίσουν. Καθώς ζωγραφίζουν
περνάμε από τα θρανία και συζητάμε για
τη ζωγραφιά με κάθε παιδί.
“Is this your mother?” “What colour are
her eyes?”
“Are
you eating ice cream?”
etc.
Όταν τελειώσουν, βάζουμε στον τοίχο ένα
μεγάλο κανσόν χαρτί και εκεί κολλάνε τις
ζωγραφιές τους. Επάνω γράφουμε:
My mother loves me!
Αν κάποιο παιδί θέλει, μπορεί να μας
παρουσιάσει τη ζωγραφιά του με τη
βοήθειά μας. Πιθανός λόγος:
“This is my mum!
Look!
We’re playing games,
etc.”
Βήμα
4
Λέμε στα παιδιά ότι πρέπει να φτιάξουμε
και ένα δωράκι για να το προσφέρουμε στη
μαμά. Τους δίνουμε την ιδέα μιας κάρτας
και μοιράζουμε στα παιδιά τα Φύλλα
Εργασίας
(Ε05_W01.pdf). Τους ζητάμε να χρωματίσουν
ή το αγοράκι ή το κοριτσάκι, να το
κόψουν και να το κολλήσουν στην
εξωτερική πλευρά της κάρτας που εμείς
έχουμε τσακίσει. Στη μέσα πλευρά, τα
παιδιά αν θέλουν μπορούν να γράψουν το
όνομά τους. Τους ζητάμε να διακοσμήσουν
με καρδούλες ή ό,τι άλλο θέλουν το
εσωτερικό και τους λέμε ότι το μεσημέρι
θα τη δώσουν στη μαμά λέγοντας: “Happy
mother’s
day”
και τραγουδώντας το “I
love you mummy”.
Τους υπενθυμίζουμε να μη ξεχάσουν να
γιορτάσουν και τον μπαμπά τους ή ότι
μπορεί να δώσουν και σε αυτόν μία κάρτα,
παρόμοια με αυτή της μαμάς ή μία
αγκαλιά.
Προαιρετικά:
Φτιάχνουμε με τα παιδιά χάρτινα
λουλούδια για να τα προσφέρουμε στη μαμά
σύμφωνα με τις οδηγίες (οδηγίες)
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ
Μπορούμε να δείξουμε στα
παιδιά εικονογραφημένες ιστορίες, όπως
για παράδειγμα, το βιβλίο “One
Big Hug”
by Shirley Hillard
ή το βιβλίο “Guess
how much I love you”
by Sam McBratney and Anita Jeram
και να τα βοηθήσουμε να επαναλάβουν όσα
έμαθαν στα προηγούμενα βήματα της
δραστηριότητας. |