Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΠρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
  Γενικά   Α' Τάξη   Β' Τάξη   Γ' Τάξη     Αρχική Σελίδα  
 
  Δραστηριότητες - Α' Τάξης - Κύκλος E - Δραστηριότητα E4: Happy easter! - Προτεινόμενη Εκπαιδευτική Διαδικασία  
     
  Προτεινόμενη Εκπαιδευτική Διαδικασία Α0-Περιγραφή Δραστηριότητας   Α0- Προτεινόμενη Διαδικασία   Α0  

Α0

   
    Περιγραφή Δραστηριότητας   Προτεινόμενη Διαδικασία   Εκπαιδευτικό Υλικό  

Περιεχόμενα κύκλου

   
  Happy easter!

 

Βήμα 1 Δείχνουμε στα παιδιά μια πασχαλινή εικόνα (Ε04_C06.pdf) και λέμε στα παιδιά ότι σε λίγες μέρες έρχεται το Πάσχα και τα ρωτάμε αν είναι χαρούμενα γι’ αυτό.  Πιθανός λόγος:

- Easter is coming. Are you happy?

- Yes, (we are).

- Why? What do we do at Easter?

Εκμαιεύουμε από τα παιδιά και τα βοηθάμε να πουν στα Αγγλικά:

- We go to the village, we paint eggs, we make cookies, etc.

Δείχνουμε την πασχαλινή εικόνα και ρωτάμε:

- What do we eat at Easter?

- We eat red eggs, chocolate eggs, chocolate bunnies. (δείχνουμε τα αντίστοιχα φαγητά στην εικόνα)

-Where do we put the eggs?

- In a basket. (δείχνουμε το καλαθάκι που έχουμε φέρει)

Τώρα εξηγούμε ότι θα τους πούμε μια ιστορία (Aclass_E04_M01.mp3, κείμενο ιστορίας Ε04_C01.pdf, Ε04_C02.pdf, Ε04_C03.pdf, Ε04_C04.pdf, Ε04_C05.pdf, Ε04_C06.pdf) που η μασκότ αγαπάει πολύ. Η ιστορία αυτή μιλάει για 5 πασχαλινά λαγουδάκια (δείχνουμε τα πασχαλινά λαγουδάκια της ιστορίας) και παρουσιάζουμε τη φράση “Easter bunny”. Εξηγούμε ότι η ιστορία διηγείται ένα έθιμο που γίνεται κάθε Πάσχα στην Αγγλία, την Αμερική, κλπ.  Σύμφωνα με το έθιμο τα πασχαλινά αυγά τα βάφει και τα στολίζει ένα λαγουδάκι. Αφού τα ετοιμάσει, τα κρύβει στον κήπο σε διάφορα σημεία, και την Κυριακή του Πάσχα, τα παιδιά ψάχνουν μέσα στον κήπο να τα βρουν. Όποιος βρει τα περισσότερα και τα βάλει στο καλαθάκι του κερδίζει.

Αφηγούμαστε την ιστορία δείχνοντας τις εικόνες  και κάνοντας κινήσεις που να προσομοιάζουν με όσα κάνουν τα λαγουδάκια.

 

Βήμα 2 Κάνουμε ερωτήσεις για τις εικόνες της ιστορίας και βοηθάμε τα παιδιά να απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:

- Where are the bunnies in picture 1?

- Under a tree.

- How many bunnies are there in picture 1?

- Five.

Tώρα τους λέμε ότι θα παίξουμε το παιχνίδι “find the picture”, δηλ. θα πρέπει να ακούν προσεκτικά και να μαντεύουν για ποια εικόνα μιλάμε. Παράδειγμα:

- A bunny is taking the eggs. Which picture is it?

- Picture two!

- A bunny is painting the eggs. Which picture is it?

- Picture three!

- A bunny is hiding the eggs in the garden. Which picture is it?

- Picture five!

 

Βήμα 3 Εξηγούμε ότι θα μάθουμε ένα τραγουδάκι που μιλάει για τ’ αυγά που έκρυψε το λαγουδάκι της ιστορίας μας και λέγεται “Easter eggs” (Aclass_E04_M02.mp3, στίχοι). Καλούμε τα παιδιά να σταθούν όρθια δίπλα στα θρανία τους. To τραγουδάμε πρώτα εμείς ή το βάζουμε στο CD player και κάνουμε τις κινήσεις ταυτόχρονα. Κατόπιν το λέμε αρκετές φορές μαζί με τα παιδιά, ενθαρρύνοντάς τα να κάνουν τις κινήσεις μαζί μας.

 

Βήμα 4 Την επόμενη διδακτική ώρα, ξαναλέμε το τραγούδι ή μαθαίνουμε ένα άλλο από τα επιπλέον προαιρετικά βήματα.

Μετά κολλάμε στον πίνακα τις φιγούρες με τα τρία λαγουδάκια (Ε04_C07.pdf) και δείχνοντας λέμε:

“Look! This is an Easter bunny. (ζητάμε απ’ τα παιδιά να επαναλάβουν το “Easter bunny”)

“He’s Mr. “Funny Bunny”. This is Mr. “Happy Bunny”. And this is Mr. Silly Bunny.” (δείχνουμε με γκριμάτσες και κινήσεις τη σημασία των επιθέτων)

Κάνουμε ερωτήσεις για τα λαγουδάκια, όπως:

- Look at Funny Bunny. Has he got small ears?

- Yes, he has.

- Has he got big teeth / small eyes / a big nose, etc.?

- Yes, he has.

- Is he happy / sad / angry / funny?

- Yes, he is / No, he isn’t.

Μετά προσποιούμαστε ότι είμαστε ένα από τα λαγουδάκια, παρουσιαζόμαστε και ζητάμε από τα παιδιά να μαντέψουν ποιο λαγουδάκι υποδυθήκαμε. Πιθανός διάλογος:

- I’ve got big ears and small eyes. I’ve got an egg in my hands. Who am I?

- Youre “Happy Bunny”!

Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία μερικές φορές και, αν το επιτρέπει το επίπεδο της τάξης μας, ζητάμε από μερικά παιδιά να κάνουν, με τη βοήθειά μας, την περιγραφή για να μαντέψουν οι υπόλοιποι.

 

Βήμα 5 Εξηγούμε στα παιδιά ότι θα κάνουμε μια χειροτεχνία και θα φτιάξουμε ένα πασχαλινό λαγουδάκι. Μοιράζουμε το Φύλλο Εργασίας (Ε04_W01.pdf) σε κάθε παιδί. Τους ζητάμε να κόψουν τα αυτιά και τα πόδια του λαγού και να τα κολλήσουν στο σώμα του. Στη συνέχεια να χρωματίσουν το λαγουδάκι και να κολλήσουν μια μπαλίτσα από βαμβάκι για ουρά.

 

Βήμα 6 Μετά τα παιδιά σηκώνονται και παρουσιάζουν το λαγουδάκι τους στην τάξη με τη βοήθειά μας. Πιθανός λόγος:

“My bunny has got big ears, big eyes, a small nose, four legs and a small tail. It’s beautiful!” Επιβραβεύουμε το κάθε παιδί λέγοντας: “Great (John)! Happy Easter!”

Στο τέλος στερεώνουμε στον τοίχο της τάξης ένα μεγάλο χρωματιστό χαρτόνι όπου έχουμε γράψει “Happy Easter” και καλούμε όλα τα παιδιά να κολλήσουν τα λαγουδάκια τους εκεί. Ακόμη, τους ζητάμε να ζωγραφίσουν πασχαλινά αυγά σε κενό χώρο του Φύλλου Εργασίας, να τα κόψουν και να κολλήσουν κι αυτά στο χαρτόνι. Επίσης, μπορούν να ζωγραφίσουν και να κολλήσουν λουλούδια, δέντρα, πουλάκια και λαμπάδες για να γίνει μια ολοκληρωμένη πασχαλινή εικόνα!

 

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

 
     
     

 
- Web Developer: A. Sarafantoni / Web Designer Ch. Frantzeskaki -