Happy
easter!
Βήμα 1
Δείχνουμε στα παιδιά μια πασχαλινή
εικόνα (Ε04_C06.pdf) και λέμε στα παιδιά ότι σε
λίγες μέρες έρχεται το Πάσχα και τα
ρωτάμε αν είναι χαρούμενα γι’ αυτό.
Πιθανός λόγος:
-
Easter
is coming. Are you happy?
- Yes,
(we
are).
- Why?
What
do we do at Easter?
Εκμαιεύουμε από τα παιδιά
και τα βοηθάμε να πουν στα Αγγλικά:
- We go to the
village, we paint eggs,
we make cookies, etc.
Δείχνουμε την πασχαλινή
εικόνα και ρωτάμε:
-
What
do we eat at Easter?
- We
eat
red eggs, chocolate eggs, chocolate
bunnies.
(δείχνουμε τα αντίστοιχα
φαγητά στην εικόνα)
-Where
do we put the eggs?
-
In a
basket.
(δείχνουμε το καλαθάκι
που έχουμε φέρει)
Τώρα εξηγούμε ότι θα τους
πούμε μια ιστορία
(Aclass_E04_M01.mp3,
κείμενο ιστορίας
Ε04_C01.pdf,
Ε04_C02.pdf,
Ε04_C03.pdf,
Ε04_C04.pdf,
Ε04_C05.pdf,
Ε04_C06.pdf)
που η μασκότ
αγαπάει πολύ. Η ιστορία αυτή μιλάει για
5 πασχαλινά λαγουδάκια (δείχνουμε τα
πασχαλινά λαγουδάκια της ιστορίας) και
παρουσιάζουμε τη φράση “Easter
bunny”.
Εξηγούμε ότι η ιστορία διηγείται ένα
έθιμο που γίνεται κάθε Πάσχα
στην
Αγγλία, την Αμερική, κλπ.
Σύμφωνα με το έθιμο τα πασχαλινά αυγά τα
βάφει και τα στολίζει ένα λαγουδάκι.
Αφού τα ετοιμάσει, τα κρύβει στον κήπο
σε διάφορα σημεία, και την Κυριακή του
Πάσχα, τα παιδιά ψάχνουν μέσα στον κήπο
να τα βρουν. Όποιος βρει τα περισσότερα
και τα βάλει στο καλαθάκι του κερδίζει.
Αφηγούμαστε την ιστορία
δείχνοντας τις εικόνες και κάνοντας
κινήσεις που να προσομοιάζουν με όσα
κάνουν τα λαγουδάκια.
Βήμα 2
Κάνουμε ερωτήσεις για τις εικόνες της
ιστορίας και βοηθάμε τα παιδιά να
απαντήσουν. Πιθανός διάλογος:
- Where are
the bunnies in picture 1?
- Under
a
tree.
-
How
many bunnies are there in picture 1?
- Five.
Tώρα
τους λέμε ότι θα παίξουμε το παιχνίδι “find
the picture”,
δηλ. θα πρέπει να ακούν προσεκτικά και
να μαντεύουν για ποια εικόνα μιλάμε.
Παράδειγμα:
- A
bunny
is taking the eggs. Which picture is it?
-
Picture
two!
- A
bunny
is painting the eggs. Which picture is
it?
-
Picture
three!
- A
bunny
is hiding the eggs in the garden. Which
picture is it?
-
Picture
five!
Βήμα 3
Εξηγούμε ότι θα μάθουμε ένα τραγουδάκι
που μιλάει για τ’ αυγά που έκρυψε το
λαγουδάκι της ιστορίας μας και λέγεται
“Easter eggs”
(Aclass_E04_M02.mp3,
στίχοι).
Καλούμε τα παιδιά να σταθούν όρθια δίπλα
στα θρανία τους. To τραγουδάμε πρώτα
εμείς ή το βάζουμε στο CD player και
κάνουμε τις κινήσεις ταυτόχρονα. Κατόπιν
το λέμε αρκετές φορές μαζί με τα παιδιά,
ενθαρρύνοντάς τα να κάνουν τις κινήσεις
μαζί μας.
Βήμα
4
Την επόμενη διδακτική ώρα, ξαναλέμε το
τραγούδι ή μαθαίνουμε ένα άλλο από τα
επιπλέον προαιρετικά βήματα.
Μετά κολλάμε στον πίνακα
τις φιγούρες με τα τρία λαγουδάκια
(Ε04_C07.pdf)
και δείχνοντας λέμε:
“Look!
This is
an
Easter bunny.
(ζητάμε
απ’ τα παιδιά να επαναλάβουν το “Easter
bunny”)
“He’s Mr. “Funny
Bunny”. This is Mr. “Happy Bunny”. And
this is Mr.
“Silly
Bunny.”
(δείχνουμε με
γκριμάτσες και κινήσεις τη σημασία των
επιθέτων)
Κάνουμε ερωτήσεις για τα
λαγουδάκια, όπως:
- Look at
Funny
Bunny. Has he got small ears?
- Yes,
he
has.
- Has he
got big teeth / small
eyes / a big nose, etc.?
- Yes,
he has.
- Is
he
happy / sad / angry / funny?
- Yes,
he is / No, he isn’t.
Μετά προσποιούμαστε ότι
είμαστε ένα από τα λαγουδάκια,
παρουσιαζόμαστε και ζητάμε από τα παιδιά
να μαντέψουν ποιο λαγουδάκι υποδυθήκαμε.
Πιθανός διάλογος:
- I’ve got
big
ears and small eyes. I’ve got an egg in
my hands. Who am I?
-
You’re
“Happy
Bunny”!
Επαναλαμβάνουμε τη
διαδικασία μερικές φορές και, αν το
επιτρέπει το επίπεδο της τάξης μας,
ζητάμε από μερικά παιδιά να κάνουν, με
τη βοήθειά μας, την περιγραφή για να
μαντέψουν οι υπόλοιποι.
Βήμα
5
Εξηγούμε στα παιδιά ότι
θα κάνουμε μια χειροτεχνία και θα
φτιάξουμε ένα πασχαλινό λαγουδάκι.
Μοιράζουμε το Φύλλο Εργασίας
(Ε04_W01.pdf)
σε
κάθε παιδί. Τους ζητάμε να κόψουν τα
αυτιά και τα πόδια του λαγού και να τα
κολλήσουν στο σώμα του. Στη συνέχεια να
χρωματίσουν το λαγουδάκι και να
κολλήσουν μια μπαλίτσα από βαμβάκι για
ουρά.
Βήμα
6
Μετά τα παιδιά σηκώνονται και
παρουσιάζουν το λαγουδάκι τους στην τάξη
με τη βοήθειά μας. Πιθανός λόγος:
“My
bunny
has got big ears, big eyes, a small
nose, four legs and a small tail. It’s
beautiful!”
Επιβραβεύουμε το κάθε παιδί λέγοντας:
“Great (John)!
Happy Easter!”
Στο τέλος στερεώνουμε
στον τοίχο της τάξης ένα μεγάλο
χρωματιστό χαρτόνι όπου έχουμε γράψει “Happy
Easter”
και καλούμε όλα τα παιδιά να κολλήσουν
τα λαγουδάκια τους εκεί. Ακόμη, τους
ζητάμε να ζωγραφίσουν πασχαλινά αυγά σε
κενό χώρο του Φύλλου Εργασίας, να τα
κόψουν και να κολλήσουν κι αυτά στο
χαρτόνι. Επίσης, μπορούν να ζωγραφίσουν
και να κολλήσουν λουλούδια, δέντρα,
πουλάκια και λαμπάδες για να γίνει μια
ολοκληρωμένη πασχαλινή εικόνα!
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ
|