Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΠρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
  Γενικά   Α' Τάξη   Β' Τάξη   Γ' Τάξη     Αρχική Σελίδα  
 
  Δραστηριότητες - Α' Τάξης - Κύκλος B - Δραστηριότητα Β6: A party in the jungle - Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία  
     
  Προτεινόμενη εκπαιδευτική διαδικασία Α0-Περιγραφή Δραστηριότητας   Α0- Προτεινόμενη Διαδικασία   Α0  

Α0

   
    Περιγραφή Δραστηριότητας   Προτεινόμενη Διαδικασία   Εκπαιδευτικό Υλικό  

Περιεχόμενα κύκλου

   
  A party in the jungle

Βήμα 1 Η μασκότ δείχνει στα παιδιά την εικόνα (B06_C01.pdf) της ιστορίας “A Party in the Jungle” και λέει: “Look! A lion. A small lion. His name’s Leo. He lives in the jungle.”
Παρουσιάζει ένα-ένα τα ζώα και διηγείται την ιστορία
ή παίζουμε την ιστορία στο CD Player (Aclass_B06_M01.mp3, ιστορία-κείμενο). Βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν δείχνοντας τα ζώα και τα αντικείμενα στην εικόνα και κάνοντας αντίστοιχες κινήσεις και χειρονομίες. Εκμαιεύουμε τη σημασία της λέξης “friend” φέρνοντας παράδειγμα μαθητές στην τάξη και τους φίλους τους. Επίσης δείχνουμε το χρώμα των αντικειμένων ή εξηγούμε την ιδιότητά τους (π.χ. γλύφοντας τα χείλη μας για το yummy) και τέλος με κινήσεις τη σημασία του hug και του kiss.
Όταν η μασκότ τελειώσει τη διήγηση, κάνουμε ερωτήσεις για να δούμε τι έχουν καταλάβει τα παιδιά και για να επαναλάβουμε όσα έχουν ήδη μάθει, π.χ.
- Is Leo in the jungle?  (Δείχνουμε στην εικόνα το λιοντάρι και εξηγούμε ότι το λιοντάρι λέγεται στα Αγγλικά  lion και το όνομά του είναι Leo)
- Does he have a lot of friends?       
- Yes. (Εξηγούμε ξανά τη σημασία της λέξης friend)  
- Who’s this?       
- (Its) Zebra, Hippo, etc. (Δείχνουμε κάθε ζώο και εξηγούμε πώς λέγεται στα Αγγλικά και ποιο είναι το όνομά του στην ιστορία)
- What colour is Giraffe?   
- (Its) brown and yellow.  (Δείχνουμε τα χρώματα)    
- What is Parrot’s present?               
- A carrot.
(Δείχνουμε το δώρο)       

Βήμα 2 Δίνουμε στα παιδιά το φύλλο εργασίας (Β06_W01.pdf) και τους ζητάμε να αντιστοιχίσουν τα ζώα με τα δώρα τους. Χρησιμοποιούμε τις εικόνες για να ξαναπούμε το μέρος της ιστορίας με τα δώρα. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να συμμετάσχουν στη διήγηση και να επαναλαμβάνουν λέξεις και φράσεις.

Βήμα 3 Δείχνουμε δύο αντικείμενα με διαφορετικό μέγεθος και βοηθάμε τα παιδιά να καταλάβουν τις έννοιες big και small. Στη συνέχεια δείχνουμε τα ζώα της ιστορίας και ρωτάμε:
- Is Monkey big or small?
- (It’s) small.
- Is Tiger big or small?
- (It’s) big.
- Is Elephant big or small?
- (Its) big. Very big. (Βοηθούμε στην κατανόηση με χειρονομίες)

Βήμα 4 Μοιράζουμε στα παιδιά τις μάσκες των ζώων (Β06_W02.pdf, Β06_W03.pdf, Β06_W04.pdf, Β06_W05.pdf, Β06_W06.pdf, Β06_W07.pdf, Β06_W08.pdf, Β06_W09.pdf) (τις οποίες έχουμε εκτυπώσει και φωτοτυπήσει  σε σκληρό χαρτί, αν είναι δυνατόν) για να τις χρωματίσουν και να τις κόψουν. Όταν τελειώσουν τη μάσκα τους, κολλάνε στο πίσω μέρος ένα καλαμάκι για να την κρατούν μπροστά στο πρόσωπό τους και παρουσιάζονται, π.χ. : “Hello, Im Zebra.” “Hi, Im Hippo.”
 Αν δεν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε μάσκες, τα παιδιά απλά παίζουν τον ρόλο ενός ζώου και συστήνονται.

Βήμα 5 Αφού έχουμε πει αρκετές φορές την ιστορία και τα παιδιά μπορούν να τη «διηγηθούν», δραματοποιούμε την ιστορία. Φέρνουμε στην τάξη διάφορα αντικείμενα, όπως μια μπάλα, και κάθε «ζώο» ετοιμάζεται για το πάρτι. Αναλαμβάνουμε το ρόλο του αφηγητή και τα παιδιά μιμούνται τα ζώα κρατώντας τη μάσκα τους, δίνουν το δώρο τους και επαναλαμβάνουν τις φράσεις:
Zebra: Happy birthday, Leo! This is for you.
Leo: Thank you, Zebra.
Στο τέλος τραγουδούν το “Happy birthday song(Aclass_B06_M02.mp3, στίχοι) και χορεύουν. Μπορούμε να τους βάλουμε να χορέψουν το “The lion sleeps tonight” (http://www.youtube.com/watch?v=b31hHI30rh0καιNR=1

http://www.youtube.com/watch?v=UO_p-vyIrOoκαιfeature=related
http://www.youtube.com/watch?v=AY2HPvoqSTEκαιfeature=fvwrel
Όλη τη χρονιά, όταν κάποιο παιδί έχει γενέθλια, μπορούμε να του τραγουδήσουμε το “Happy birthday και να επαναλάβουμε ένα παρόμοιο διάλογο δίνοντάς του ένα μικρό δωράκι (π.χ. μια καραμέλα, ένα αυτοκόλλητο, μια ζωγραφιά).

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

Παίζουμε ένα παιχνίδι παντομίμας. Τα παιδιά παριστάνουν διάφορα ζώα και τις κινήσεις τους σύμφωνα με τις οδηγίες μας, π.χ.
Walk like an elephant.
Swim like a hippo.
Run like a zebra.
Fly like a butterfly.
Jump like a monkey
.
Roar like a lion.
Την παντομίμα μπορούν να την κάνουν με μουσική υπόκρουση.

 
     
     

 
- Web Developer: A. Sarafantoni / Web Designer Ch. Frantzeskaki -