Our
Pets
Βήμα 1
Δείχνουμε εικόνες με παιδιά και
κατοικίδια για να εκμαιεύσουμε με πιο
φυσικό τρόπο το ότι θα ασχοληθούμε με
animals/
pets.
Δείχνουμε με κινήσεις ή ζωγραφίζοντας
μια καρδιά στον πίνακα ότι αγαπάμε τα
ζώα: “Do you like
animals?” “Oh,
yes, yes. I love animals!”
Στη συνέχεια,
κάνουμε την ερώτηση στα παιδιά:
“Children,
do you like
animals?” “YES!”
Μετά συνεχίζουμε την παρουσίαση
με τις κάρτες. Παρουσιάζουμε μια-μια τις
6 κάρτες
(Β01_F01.pdf,
Β01_F02.pdf,
Β01_F03.pdf,
Β01_F04.pdf,
Β01_F05.pdf,
Β01_F06.pdf) με τα επιλεγμένα ζώα και τις
κολλάμε στον πίνακα (dog,
cat,
parrot,
fish,
turtle,
rabbit).
Ρωτάμε τη μασκότ: “What’s
this?” Η μασκότ απαντά: “It’s
a dog / a
parrot”, etc.
Τα παιδιά επαναλαμβάνουν τις λέξεις για
τα ζώα.
Στη συνέχεια μπορούμε να δείξουμε μια
εικόνα με ένα σκύλο και να πούμε: “Look!
This is my pet. It’s
a dog. His name’s Larry. Have you got a
pet? Yes? What is it? A dog, a cat, a
fish?”,
etc. Δίνουμε την ευκαιρία στα
παιδιά να μιλήσουν για τα ζώα τους. (Αν
προκύψει η ανάγκη δίνουμε και επιπλέον
λεξιλόγιο όπως
hamster, bird,
duck,
etc.)
Βήμα 2
Λέμε στα παιδιά ότι θα παίξουμε ένα
παιγνίδι μαντέματος. Σχεδιάζουμε στον
πίνακα τμηματικά ένα από τα ζώα που
έχουν μάθει τα παιδιά και κάθε τόσο
σταματάμε και ζητάμε από ένα παιδί να
μαντέψει ποιο ζώο είναι και η υπόλοιπη
τάξη να φωνάξει στα Αγγλικά το όνομα του
ζώου. Συνεχίζουμε με άλλο παιδί μέχρι να
αναγνωρίσουν και να πουν όλα τα ζώα που
έχουμε δείξει. Μετά μιμούμαστε φωνές ή
κινήσεις ζώων και τους ζητάμε να
μαντέψουν όλοι μαζί ποιο ζώο είναι.
Βήμα 3
Χωρίζουμε την τάξη σε δυο ή περισσότερες
ομάδες. Έχουμε σχεδιάσει ή έχουμε
χρησιμοποιήσει σφραγιδούλες για τα 6 ζώα
σε μικρά χαρτάκια. Τα διπλώνουμε και τα
τοποθετούμε σε σακουλίτσα από την οποία
καλούμε ένα παιδί κάθε φορά να τραβήξει
ένα χαρτάκι και να φωνάξει το όνομα του
ζώου. Η ομάδα με τις περισσότερες σωστές
απαντήσεις κερδίζει.
Τελειώνοντας, τραγουδάμε το “Love
Your Pets”
(Aclass_B01_M01.mp3,
στίχοι). Βάζουμε το τραγουδάκι
στο CD player
και τραγουδάμε, ενώ ταυτόχρονα κάνουμε
και τις αντίστοιχες κινήσεις (τρώμε,
πίνουμε, χοροπηδάμε, τρέχουμε, κλπ.) για
να κατανοήσουν τα παιδιά, όσο γίνεται το
λεξιλόγιο του τραγουδιού. Τα παιδιά
τραγουδούν και αυτά ακούγοντας το
CD και κάνουν
κινήσεις.
Βήμα 4
Φωτοτυπούμε τα Φύλλα εργασίας (B01_W01.pdf,
B01_W02.pdf) και
μοιράζουμε στα παιδιά τυχαία μια από τις
δυο σελίδες. Ζητάμε από κάθε παιδί να
πει ποια ζώα του έτυχαν, ρωτώντας, “What’s
this?” Το παιδί απαντά: “It’s
a cat.”
Ζητάμε
από τα παιδιά να χρωματίσουν τα ζώα που
τους έτυχαν. Μετά θα ζωγραφίσουμε στα
χρωματιστά χαρτόνια τόσα σύνολα όσα και
τα ζώα που θα έχουν τα παιδιά και κάθε
παιδί θα σηκώνεται και θα βάζει το δικό
του στο σύνολο που αυτό ανήκει:
Dogs /
Turtles,
etc. Κάθε φορά
που τοποθετούν το ζώο τους στο
αντίστοιχο σύνολο η μασκότ δηλώνει “I
like turtles”, “I
love dogs”,
etc. και τα παιδιά επαναλαμβάνουν
τις λέξεις ή τη φράση. Στη συνέχεια
συζητούμε με τα παιδιά ότι όλα αυτά τα
ζώα ανήκουν σε μια μεγάλη ομάδα ζώων, τα
κατοικίδια, την οποία σημειώνουμε
ζωγραφίζοντας έναν σύνολο που εμπεριέχει
όλα τα υπόλοιπα και γράφουμε ως τίτλο “PETS”.
Έτσι οι μαθητές και οι μαθήτριες θα
θυμηθούν τις έννοιες του συνόλου και των
υποσυνόλων του και με τις ζωγραφιές τους
θα διακοσμήσουν την τάξη.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ
Παιχνίδι: “What’s missing”
Καλύπτουμε τις 6 κάρτες που είναι
κολλημένες με blu
tack στον πίνακα με το σώμα μας
και ζητάμε από τα παιδιά να κλείσουν τα
μάτια τους. Αφαιρούμε μια ή δύο και
ρωτάμε: “What’s
missing?” και ενθαρρύνουμε τα
παιδιά να απαντήσουν: “The
dog”, etc.
|